бесіда на тему ядерна небезпека у 4 класі

бесіда на тему ядерна небезпека у 4 класі

Безпека людини в небезпечних та надзвичайних ситуаціях. Главная > конспект урока >безопасность жизнедеятельности. інформативно - виховна. Актуалізувати і узагальнити знання учнів з безпечної поведінки під час небезпечних та надзвичайних ситуацій, навчити їх запобігати; виховна. Формувати в учнів якості свідомої особистості, виховувати мужність і спроможність приймати швидкі і правильні рішення в екстремальних умовах; - але й буває таке, що ми не винні у виникненні аварії на електростанції чи заводі, коли виникає землетрус, повінь чи ураган. Чи залежить тоді щось від нас, від наших дій. сьогодні ми пригадаємо, як уникнути виникнення небезпечних ситуацій, як діяти в надзвичайних ситуаціях, щоб уникнути негативних наслідків. сучасні заводи і фабрики нагромаджуються багато складного оснащення. На них часто використовують отруйні речовини. На невеликій території зосереджується велика кількість енергетичних потужностей. За таких умов вірогідність пошкодження механізму, а також неправильних дій робітника чи інженера підвищується. Нагромадження, на приклад, парів лако - фарбових речовин може спричинити вибух. Внаслідок вибуху руйнується завод, гинуть люди, пошкоджуються будівлі, що знаходяться поруч. Виникає пожежа, яку важко погасити впродовж кількох днів. Вибухи і пожежі виникають там, де збирається виробничий пил, який разом із повітрям утворює вибухонебезпечні суміші. У разі порушення техніки безпеки вибухи можуть статися на деревообробних, борошномельних, ткацьких, харчових підприємствах. Велика небезпека пожеж не лише у знищенні будівель і майна, але й у виділенні токсичних продуктів, найчастіше димів. Особливо небезпечними є горіння полістеролу, поліетилену, інших пластмас. На підприємствах хімічної, нафтопереробної, целюлозної, паперової, текстильної промисловості широко використовуються сильнодіючі отруйні речовини. їх викид під час аварій можуть призвести до катастрофічних наслідків. Вони швидко поширюються в навколишньому середовищі, вражають слизову оболонку і внутрішні органи людини, шкіру.

є виробництва, на яких вибухи й пожежі призводять до зараження навколишнього середовища радіоактивними речовинами. Наприклад, чорнобильська ас та інші. що потрібно негайно зробити, коли ви дізнались про аварію на ас чи іншому підприємстві, звідки може поширюватись радіація або отруйні викиди. А зараз ми згадаємо як треба поводитися з незнайомими людьми. На дошці ігрове поле.

Гравець дістає і читає питання. Якщо він правильно відповів на питання, то ставить свій знак в клітинку, а якщо неправильно - знак противника. Розігрується право першого ходу.

Питання для ігрового поля. На вулиці до тебе звернувся незнайомець і сказав, що твоя мама прислала його за тобою. Якщо до тебе звернувся незнайомий чоловік, як ти будеш з ним розмовляти. Якщо біля тебе загальмувала машина, і тебе запрошують поїхати на зйомки будь - якого фільму.

Якщо незнайома людина взяла тебе за руку і намагається відвести з собою, що ти будеш робити. Опиши як виглядають сучасні лиходії. Назвіть найбільш небезпечні місця у дворі. Якщо до тебе підійшли незнайомці та запитують, як знайти вулицю або будинок, що ти будеш робити. Дзвонять у двері і кажуть «телеграма. Вам здається, що хтось йде за вами слідом. Ви знаєте багато казок. Автoрскіх і російських народних. Але зараз вам треба згадати казки, де порушення обж призвело до сумних наслідків. На це завдання командам дається 2 хвилини, після чого капітани відповідають. Колобок (довіру до незнайомців) 2. бажаю вам ніколи не бувати в небезпечних для вас ситуація, завжди вміти попередити їх. і вчіть цьому свої молодших братиків і сестричок. Класна година до дня перемоги 9 травня, 4 клас. Сприяти вихованню патріотизму, шанобливого ставлення до історичної пам яті свого народу, до ветеранів великої вітчизняної війни, традицій своєї країни. Попросити 4 учнів підготувати інформаційні повідомлення (за матеріалами сценарію) і виразне читання віршів. План класного години. Скоро свято, яке шанує і пам ятає кожна людина нашої країни. Це день великої радості і великої скорботи. Страшна, жорстока, зла. Вона не шкодувала нікого. Воювали дорослі і діти, жінки і чоловіки, юнаки і дівчата. Сьогодні ми згадаємо про тих, хто, не шкодуючи себе, боровся з ворогом. Війна - це роки холоду і голоду, рідкісні листи з дому і госпіталю, зустрічі і прощання. Війна - це страх за себе, за своїх рідних, за товаришів, які поруч з тобою в землянці. Тишу літнього недільного ранку порушив рев літаків. На всьому протязі західного державного кордону срср розірвалися тисячі бомб і снарядів. Без оголошення війни фашистська німеччина напала на нашу країну, несучи смерть і руйнування. Барбаросса жив у xvii ст командував лицарським військом і пролив немало людської крові. 3 липня по радіо виступив голова державного комітету оборони йосип віссаріонович сталін. У виступі сталіна прозвучало. Фашистська німеччина зуміла захопити до літа 1941 р. Половину країн європи (польща, данія, голландія, бельгія, франція), не очікувала такого потужного супротиву з боку радянського союзу.

Всі люди піднялися на захист батьківщини, йшли на фронт сім ями. Однією з перших прийняла на себе удар ворожих військ брестська фортеця. Оборона фортеці - це подвиг радянських воїнів, які ціною свого життя затримали наступ ворога. Ці рядки були написані кров ю на клаптику паперу.

Вірші закладені в гільзу і знайдені через 20 років при розкопках на території фортеці. Багато героїчних подвигів здійснив радянський народ під час війни. Не боячись смерті, поранень, люди воювали за свою вітчизну, все робили, щоб перемогти ворога. Одним з таких героїв був льотчик микола францевич гастелло. Літак, на якому бився капітан гастелло, був підбитий. Далеко внизу теж йшов бій. У миколи францевича була можливість надіти парашут і покинути палаючу машину, але перспектива потрапити в полон ворогові зупинила його. Тоді він прийняв рішення направити літак на ворожу танкову колону.

Вогонь вже підкрадався до льотчику, але він, зібравши всі сили, вів свою машину до техніки ворогів. і незабаром пролунав оглушливий вибух. Фашистам було завдано великої шкоди. Німецько - фашистські війська, незважаючи на відчайдушний опір нашої армії, вийшли на підступи до ленінграда. Віддавати місто було не можна. На думку командувача ленінградським фронтом маршала георгія костянтиновича жукова, при здачі ленінграда ворог негайно пішов би на москву.

Почалася 900 - денна блокада ленінграда. Такого всенародного мужності і героїзму не міг передбачити гітлер. Незважаючи на люті атаки фашистських військ, на жорстокий голод і холод, хвороби і смерть, ленінградці вистояли і перемогли. Великою бідою була нестача продуктів харчування, люди вмирали від голоду.

З чого тільки не випікали ленінградці хліб. Додавали до житнього борошна борошно вівсяне, соєве, кукурудзяне.

їли макуху - лляної, бавовняний. Використовували висівки, проросле зерно, млинову пил, рисову лушпиння. По десять разів перетрушували мішки з - під борошна. Хліб був на смак кислувато - гіркуватим, трав янистим. Спочатку отримували по 300 г хліба, потім по 250 г - це була норма дорослої людини на цілий день. Дитині давали по 125 г, цей прозорий шматочок хліба був розміром приблизно з осиковий листочок. Знемагаючи від голоду й утоми, стояли біля верстата хлопці і дівчата, виготовляючи снаряди, міни і вибухівку для фронту, для перемоги. В блокаду діти відвідували школи - інтернати, де продовжували вчитися і працювали нарівні з дорослими. На сніданок учні отримували по 25 г хліба і кухоль гарячої води з сіллю. Хлопці, у яких ще були сили, розбирали на дрова зруйновані дерев яні будинки. На обід давали по 50 г хліба, крихітний шматочок масла, трохи супу з мороженої буряків і ложку каші. Багато діти частину супу та каші ховали в банки. А після обіду, стискаючи в руках склянку або баночку з їжею, несли додому для матері, брата, сестри. Фашисти підступали до москви. До кінця листопада був узятий клин. 5 - 6 грудня розпочався контрнаступ радянських військ. На допомогу виснаженим в боях війська підійшли сибірські дивізії. Вдалося перевершити ворога і за кількістю літаків. На 159 - 200 км від столиці були відкинуті ворожі війська. Битва за москву завершилася в квітні 1942 р. Ворог втратив понад півмільйона осіб, незлічена кількість танків і літаків. Війна тривала, число загиблих зростало. В ході великої вітчизняної війни фашисти захопили величезні території нашої країни. На цих землях вони намагалися ввести свій порядок. З захопленої території німці вивозили все.

Харчі, корисні копалини, пам ятки мистецтва. Страшний підсумок німецької окупації. 1700 знищених міст, 70 000 сіл і сіл, 32 000 підприємств, 27 мільйонів наших співвітчизників загинули у війну.

Діти брали активну участь у військових діях, вони потай від батьків йшли на фронт. ім я лари михеєнко невмируще.

Це була 14 - річна дівчина - партизанка, вона доставляла відомості про те, скільки у ворога гармат, танків, снарядів. Одного разу при виконанні чергового завдання дівчинку схопили фашисти. Вона мужньо терпіла побої і тортури, але не промовила ні слова, не видала бійців. Лару розстріляли холодним жовтневим ранком 1943 р. інша дівчинка, таня морозова, - їй було всього 12 років, теж була партизанкою. За сміливість і відвагу нагороджена орденом червоної зірки. Таня пройшла всю війну.

Була важко поранена, але залишилася жива, зустріла перемогу зі сльозами на очах. Зараз ви прослухаєте віршик про чотирьох солдатів, які перед боєм фотографувалися; можливо, вони хотіли ці знімки відправити своїм батькам або коханим дівчатам, але життя розпорядилося інакше.

У передмісті берліна карлхорст представники німецького верховного командування 8 травня 1945 р. Підписали акт беззастережної капітуляції. Велика вітчизняна війна закінчилася. Увечері 9 травня небо над москвою осяялося спалахами небувалого салюту - залпами з тисячі гармат. З тих пір кожен рік в цей день вся наша країна відзначає одне з найурочистіших своїх свят - день перемоги. Вічна пам ять тим, хто піднімався в атаку, грудьми закрив амбразуру, йшов на повітряний таран, кидався з гранатами під танки, хто топив ворожі кораблі, пускав під укіс ешелони, хто стояв на смерть на полі бою, кого не зломили ні тортури, ані фашистські табори. Слава героям, полеглим в боях за свободу і незалежність нашої батьківщини. Ми у них у вічному боргу.

А про що будемо говорити, ви дізнаєтесь, коли відгадаєте кросворд. Ми з вами продовжуємо цикл виховних годин на морально - етичні теми. Ви всі зрозуміли, що темою нашої сьогоднішньої виховної години є дружба. Це дуже багатогранна і цікава тема. В усі часи дружба вважалася великою цінністю. У скіфів дружба перевірялась кров’ю і служила військовим справам. Дружба оформлювалася спеціальним договором і великою клятвою. Надрізавши пальці, побратими зливали свою кров в чашу і, змочивши в ній кінці мечів, куштували цю кров. Після цього вже ніхто не міг їх розлучити. В епоху середньовіччя дружба вважалась утіленням благородства і вірності. Лицарська мораль ставила чоловічу дружбу вище кохання і сімейних стосунків. Дружба — особисті відносини між людьми, що ґрунтуються на довірі, щирості, взаємних симпатіях, спільних зацікавленнях і захопленнях. Обов язковими ознаками дружби є взаємна повага, довіра та терпіння. Людей, яких пов язує дружба, називають друзями. Дружба не може бути міцною, якщо в ній немає місця чесності, взаємоповазі, принциповості. Друг завжди допоможе в біді, захистить, підтримає, але він же перший скаже прямо про недоліки, запропонує їх виправити. Товариськість, дружба — важливі показники вихованості учнів. Взаємоповага, чуйність, ввічливість — неодмінні ознаки дружного класу.

Неприпустимі в класі образливі прізвиська, непристойні жарти, неповага до дівчат, грубість у взаєминах. Дружбу легко можна зруйнувати грубими, недоречними жартами. «а чи міцна дружба у нашому класі. Щоб перетворити їх на приказки та прислів я, учні мають дібрати до кожного слово з протилежним змістом. До складання законів дружби запрошуються всі бажаючі. Завдання — за дві хвилини придумати якнайбільше добрих законів дружби, за якими мають жити люди. Найважливіші закони записують на дошці. Орієнтовний список законів. — завжди прислухатися одне до одного; — не брехати одне одному; — не кривдити та не обзивати одне одного; — завжди підтримувати одне одного; — не залишати одне одного в біді; — завжди чинити по справедливості; — завжди поступатися одне одному; — допомагати одне одному.

А зараз давайте трохи помалюємо. У вас на парті лежить листок. Ваше завдання – намалювати на ньому квітку, тримаючись разом за один олівець. А тепер намалюємо уявний портрет справжнього друга. Запишіть на листочках якості, риси, які мають бути у справжнього друга. Справді, знайти і мати друга — це щастя. А як знати, що ця людина — саме той друг, якого ти хочеш мати, що ця людина — допоможе, зрозуміє, підтримає. Дружбу кожен розуміє по - своєму.

Але друзі бувають різні. Григорій сковорода навчав бути обачним у виборі друзів. «немає нічого небезпечнішого, ніж підступний ворог, але немає нічого отру й нішого від удаваного друга. Друзі можуть допомагати один одному у навчанні, вони проводять разом багато часу, відпочивають разом, часто бувають удома один в одного, довіряють усі таємниці. Дружба нерідко допомагає змінитися комусь на краще, друг повинен позитивно впливати на друга. • не всім легко знайти близьких друзів, хоча дружні взаємини нам так само необхідні, як їжа і вода. В юності особливо хочеться відчувати, що ти потрібний іншим і тебе люблять, визнають і приймають однолітки. Однак знайти справжніх друзів і зберегти дружбу нелегко. Як ви думаєте, що почуває людина, у якої немає друзів. Що відчуває дівчинка, яка перейшла навчатися в ваш клас з іншої школи. Як ви можете їй допомогти. Самотність — ознака того, що нам не вистачає товариського спілкування. Самотність дає зрозуміти, що ми маємо потребу в надійних, близьких друзях, і пробуджує в нас бажання шукати їх. Міцна дружба об’єднує зовсім різних за характером і віком людей. Боязких із товариськими, молодих з літніми, не надто кмітливих з дуже розумними, зовнішньо непривабливих з дуже гарними. Вони доповнюють один одного і їх завжди поєднує одне — відкритість. В людині приваблює її щирість і неповторність. По - справжньому щасливі люди поводяться вільно, природно, розкуто, не намагаються підлаштувати друзів під себе або чимось вразити інших. Нехай ваші друзі почуваються з вами вільно, залишаючись самими собою. Щаслива людина приймає інших такими, які вони є, з усіма їх слабкостями й вадами. Усім хочеться, щоб наші друзі зважали на нашу думку і поважали наше право на свободу вибору.

Але чи готові ми ставитися до них так само. Щирі друзі не виявляють власницького почуття, ревнощів, тому викорінюйте цю ваду.

Якщо у ваших друзів щирі, довірчі взаємини з іншими, не ображайтеся. Нам усім потрібно розширювати коло спілкування, тому і ви повинні навчитися радіти, розширюючи коло своїх друзів. Важливо також враховувати, що вашому другу іноді хочеться побути самому.

Тому не слід зловживати гостинністю, проводячи надто багато часу з друзями, щоб не набриднути і не дратувати одне одного. Друзі не тільки примножують радість, а й розділяють горе.

Але не можна очікувати, що друзі вирішать усі ваші проблеми й задовольнять усі ваші потреби. Це корисливе ставлення до друзів. Якщо ми очікуємо, що друзі приймуть нас із усіма нашими слабкостями й вадами, то чи не повинні й ми бути поблажливими до їхніх вад. Нехай навіть ви рідко бачитеся, підтримуйте з другом зв’язок і будьте в курсі того, що відбувається в його житті. Ніколи не залишайте друзів сам на сам із труднощами, будьте поруч з ними. Щиру дружбу не можуть зруйнувати навіть непорозуміння, тому що друзі швидко їх вирішують і прощають одне одного. З ким поведешся, того й наберешся — каже народна мудрість. А одна з притч застерігає. Важливо знати, що є правильним, а що ні, розрізняти хороше і погане.

Добро — все те, що продовжує життя, зло — все те, що вкорочує віку.

Так говорив геніальний німецький філософ фрідріх ніцше.

Якщо ви вирішили потоваришувати з кимось, запитайте себе.

«хто його (або її) друзі. Також запитайте в розумних, мудрих людей, яку репутацію він (або вона) має. і ще було б мудро врахувати не тільки те, як наші потенційні друзі поводяться з нами, а й те, як вони поводяться з іншими, особливо з тими, від кого не сподіваються щось отримати. Багато можна дізнатися про людину зі спілкування з нею. В друзів має бути багато спільного, збігатися смаки, захоплення. Вони підтримують один одного у скрутну, хвилину, дають поради, діляться досвідом і застерігають від багатьох помилок, заряджаючи своєю бадьорістю й ентузіазмом. Знайомство з дружбою починається в сімейному колі. У батьків є чудова можливість допомогти дітям мудро обирати друзів. А дітям необхідно відчувати турботу, схвалення, безпеку, їм важливо знати, що від них потрібно, важливо почуватися захищеним повноправним членом сім’ї. Якщо діти не знайдуть у сім’ї те, чого потребують, вони шукатимуть цього у спілкуванні з друзями. Хтось із сім’ї є для тебе справжнім другом. А тепер поговоримо про вас. Скільки в вас друзів. За що ви їх називаєте друзями. Скільки повинно бути справжніх друзів. Коли вам друг приходив на допомогу.

А що ви робите для своїх друзів. Ви самі ніколи не зраджували друга. Чи легко знаходити друзів. Що робитимеш, якщо два твої найкращі друга(подруги) посваряться і доведеться обирати одного з них. Скількох людей тебе можуть назвати справжнім другом. Яких немає у тебе якостей, які ви назвали, описуючи справжнього друга. Яка різниця між такими поняттями як друг, приятель. (товариш, хороший знайомий) вчитель. Важливим для вас у дружбі є надання підтримки у будь - якій ситуації. Найважливішими рисами для зародження дружних стосунків мають бути вірність, щирість, сумісність характерів, розум. Ви радо допоможете своєму другові в біді. Але вашій дружбі бракує взаємопідтримки, дехто з ваших друзів просто використовує вас, необхідно зважити на цю обставину і спробувати знайти собі справжніх друзів. У цьому допоможе книга д. «через те, що дружба така божественна, така приємна річ, що здається, ніби вона — сонце життя, то слід найбільш дбати, щоб не вважати нам вовка вівцею, скорпіона — раком, змію — ящіркою. Щоб знайти собі друзів, потрібно самому стати справжнім другом. пам’ятайте, що кожна людина вважає своє ім’я найкращим. її цікавить своє власне ім’я більше, ніж решта імен, разом узятих. Пам’ятайте ім’я людини, з якою розмовляєте, вимовляйте його легко, невимушено, це вам замінить будь - який комплімент або лестощі. Але забувши або перекрутивши ім’я співбесідника, ви опинитесь у досить невигідному становищі. варто врахувати слова авраама лінкольна. «недаремно кажуть, що крапля меду приваблює більше мух, ніж галон жовчі. Так і з людьми якщо хочете, щоб вашу точку зору прийняв хтось інший, доведіть йому, що ви його щирий друг. Це та крапля меду, яка приваблює всіх. Додаткові матеріали та рекомендації. Хто ж не любить тварин. Діти від них точно у захваті. Але чи достатньо вони про них знають. і навіть якщо ваші учні мають домашніх улюбленців, що їм відомо про тварин свійських та диких. і ми маємо відповісти на кожне.

Вивчаючи її, діти дізнаються безліч цікавої інформації про тварин, особливості їхнього життя та поведінки. Учні вчитимуться піклуватися про братів наших менших та поводитися з ними обережно, адже дуже важливо з самого дитинства виховувати гуманне ставлення до тварин, чуйність та відповідальність. Ми дібрали для вас корисні та цікаві матеріали, які допоможуть провести новий навчальний тиждень на вищому рівні. Бесіда «які бувають тварини. Чому деякі тварини дуже схожі. Який характер мають тварини. Де можуть жити тварини. Чим харчуються тварини. Чи є у вас удома тварини. Яких тварин ми називаємо екзотичними. Як ви гадаєте, риби – це теж тварини. Гостроносий і малий, сірий, тихий і незлий. Вночі йде шукать собі харчі. Весь із тонких голочок. (їжачок) буркотливий, вайлуватий, ходить лісом дід кошлатий. Одягнувся в кожушину, мед шукає і ожину.

Влітку любить полювати, ну а взимку – в лігві спати. Як зачує він весну – прокидається від сну.

(ведмідь) хоч годинника не має, вранці він нас піднімає. Кожен прокидається – із сонечком вітається. (півень) у кого біле черевце і чорна - чорна спина. Всі діти знають відповідь. Звичайно, у … (пінгвіна) наче птиця, крила має, все літає і співає. – я медок вам ношу, не чіпай же, бо вкушу.

Так лякає нас мала, а зовуть її… (бджола) багряна шубка і розкішний хвостик. Ліс їй дари приносить. Осипають сосни шишки. Час уже збирать горішки. Клопотлива і метка, а в дупло несе грибка. Для цього потрібно лише ставити правильні запитання. Ця тварина харчується травою. Розріжте картки будь - яким чином. Об’єднайте дітей у групи по 5 - 6 осіб та роздайте їм у довільному порядку частинки пазлів. Розкажіть, що перед ними зображення тварин, які переплуталися, а отже, треба правильно зібрати картинку.

А оскільки частинки зображень можуть опинитися у різних груп, учням доведеться взаємодіяти та обговорювати ситуацію. Коли учні зберуть усі пазли та отримають зображення, запропонуйте кожній групі скласти історію про одну із зображених на їхньому пазлі тварин. Де та як вона живе, чим харчується, який має характер тощо. Діти не впевнені або не знають точно. Дозвольте їм пофантазувати. Ми, дорослі, точно знаємо, який вигляд мають представники фауни. А як їх уявляють діти. Роздайте учням чорно - білі картинки із зображенням тварин та запропонуйте їх розмалювати. Не обмежуйте уяву дітей і зазначте, що вони можуть використовувати будь - які фарби. Попросіть учнів пояснити, чому вони обрали саме такі кольори. Перегляд розвивальних мультфільмів. Краще один раз побачити, ніж сто разів почути. Тому, аби діти краще зрозуміли тему тижня та справді занурилися у світ тварин, покажіть їм кілька пізнавальних та неймовірно цікавих мультфільмів. Так, цей мультфільм покаже екзотичних тварин, яких ми можемо побачити лише у зоопарку.

Морозова ада борисівна про матеріал. План - конспект уроку української мови у 1 класі нуш, під час якого діти дізнаються багато цікавої інформації про диких тварин. Якими бувають тварини. Орел наталія миколаївна про матеріал. Урок розроблений для 1 класу нуш за програмою, складеною колективом методистів під керівництвом р. Шияна на основі нового державного стандарту початкової освіти нуш. Конспект уроку розроблений за новою схемою. Ця розробка буде корисною для вчителів початкових класів. Презентація до уроку на тему «які бувають тварини. іванова ярослава вікторівна про матеріал. Презентація до інтегрованого уроку в 1 класі на тему «які бувають тварини. інтегрований урок у 1 класі на тему «які бувають тварини. На цьому уроці першокласники дізнаються багато цікавого про тваринний світ, ознайомляться з істотними ознаками диких і свійських тварин. Виховувати у дітей шанобливе ставлення до героїчного історичного минулого україни, усвідомлення духовної єдності населення всіх регіонів україни, виховання людяності, гідності, справедливості, толерантності; формування в учнів активної життєвої позиції, громадянського самовизначення, прагнення до самореалізації в україні, розвивати почуття гордості за україну, її історію та видатних людей. Земля моя рідна – це моя україна. Щасливі ми, що народилися і живемо на чудовій, багатій землі. Тут жили наші прадіди. Тут корінь роду українського, що сягає сивої давнини, одвічних добрих традицій. Тут ми робили свої перші кроки, відкривали навколишній світ. Тут нам уперше забриніли звуки рідної мови, завдяки якій ми усвідомили самих себе.

Тут ми навчилися відповідати усмішкою на усмішку, співчуттям на чужий біль. Збереглася давня легенда ще козацьких часів. Коли на країну нападали вороги зі сходу і заходу, півдня і півночі, коли в нерівних боях полягли кращі захисники народу, на велику раду зібралися старі вожді, наймудріші книжники, сліпі кобзарі. – з болем і розпачем запитували вони. – розбиті наші останні полки, захоплені ворогами останні фортеці…” і тоді піднялися найдревніші із кобзарів. неправда, - сказали вони, - останній полк ніколи не може бути розгромлений, остання фортеця ніколи не здається. Бо це те, що в душі кожного. Наша дума, наша пісня, прадавні звичаї і традиції. їх можна віддати лише добровільно – але ми не віддамо, бо ми народ одвічний, потужний і життєдайний. Биті, знекровлені, палені й топтані, ми знову піднімемося з руїн, із попелу, і знову воскреснемо, розквітнемо, забуяємо. Сьогодні ми зібралися тут, щоб в скорботі схилити низько голови перед пам’яттю людей різного віку, яких було вбито у мирний, цивілізований час ххі століття. Ми з вами вшановуємо пам’ять героїв різних історичних подій. Голодомор 1932 - 33рр, битва під крутами, бабин яр. Тепер ми стали сучасниками ще однієї масової трагедії нашої країни. Кожен із цієї небесної сотні, як і ми з вами мали свою сім`ю, батьків, друзів, захоплення, свої симпатії і свої невідкладні справи. Але поклик їхньої душі саме в цей час призвав їх до боротьби за вільну, демократичну, чесну україну.

Ось вони перед вами, герої небесної сотні. Ми закликаємо вас сьогодні згадати у ваших молитвах усіх героїв, які поклали свої голови за наше майбутнє. Хай пам’ять всіх невинно убитих згуртує нас, живих, дасть нам силу та волю, мудрість і наснагу для зміцнення власної держави на власній землі. У жалобі схилимо голови. Нехай кожен з нас торкнеться пам’яттю цього священного вогню - частинки вічного. А світло цієї свічки хай буде даниною тим, хто навічно пішов від нас, хто заради торжества справедливості жертвував собою. Вони повинні жити в нашій пам’яті. На шляху до незалежності український народ завжди приносив у жертву своїх найкращих синів і дочок. У цьому довгому списку стали і герої небесної сотні. Саме вони зуміли рішуче стати до боротьби із злом, заплативши за перемогу надвисоку ціну – власне життя. То чи може бути забутою кров героїв, пролита на вулицях києва. Чи можемо ми, живі, забути невинно убієнних. Можлива лише одна відповідь – ні. Ми з вами маємо всі підстави пишатися тим, що наша батьківщина мала славні періоди історії, справді легендарних героїв, мужньо пережила найважчі випробування і не скорилася. Ми можемо гордитися тим, що україна ніколи не поневолювала інші народи, а лише захищала себе від ласих на чуже добро близьких та далеких сусідів. Майдан та революція гідності потрясли не тільки україну, а й увесь світ. Україна продемонструвала європі і всьому світові, що українці - міцна духом волелюбна нація, яка навчилася поважати себе і яка зуміла відстояти свій демократичний вибір. Майдан став місцем правди і свободи, добра, дружби, братерства й гідності. Сьогодні на сході точаться криваві бої. Там вирішується доля і майбутнє україни. Саме за це зараз в ато воюють сини - герої. На полі битви – захисники, воїни. Давайте вшануємо їхню пам’ять та пам’ять всіх загиблих в ато та героїв небесної сотні хвилиною мовчання. Відтепер щорічно 20 лютого по всій україні відзначається день героїв небесної сотні – на знак вшанування відваги, сили духу і стійкості громадян, які віддали своє життя під час революції гідності (листопад 2013 року — лютий 2014 року), захищаючи ідеали демократії, відстоюючи права і свободи людини, європейське майбутнє україни. Небесна сотня і відважні українські воїни померли не лише за україну.

Вони поклали голови за те, щоб ми посіли гідне місце в родині європейських народів. З часів другої світової війни жодна нація за право бути європейцями ніколи не платила такої високої ціни. Тому присутні хвилиною мовчання вшанували пам’ять героїв небесної сотні та військових, які боронили єдність та суверенність нашої держави у зоні проведення ато. На майдані в києві вже були перші жертви, чути було стогони поранених, але українці з рідкісною впертістю боролися далі. Ніхто не думав відступати. Небезпека стала очевидною. із останніх сил боронилася молодь від ворога, який розстрілював її на короткій дистанції. Ваш син у небесній сотні. Вже не тече кров із ран вашого сина. Не пече йому у грудях більше.

По праву руку від бога. А по ліву – його побратими. Андрійки, васильки, іванки, назари, устими – ті, хто нині в небесній сотні. Дайте поплакати україні. Ваш син ще прийде до вас. Він прийде, коли ви спатимете, і розкаже, як любить вас… вчитель. Вони не були героями. Вони були звичайними людьми. і в останню мить віддали нам найдорожче – своє життя. Долюбили за них, пісень за них доспівали. Уроки розвитку зв язного мовлення покликані сформувати в учнів початкової школи правильне, грамотне, осмислене відчуття мови, навчити їх доцільно використовувати мовні засоби, уміти застосувати набуті знання лдя того, аби у житті завжди мати можливість саме силою слова досягати необхідного. На початковому етапі навчання у школі учні повинні осягнути чималою кількістю премудростей, перш ніж стати справжніми митцями слова. і допоможуть їм у цьому саме уроки розвитку мовлення. На цих заняттях учень вчиться мислити, аналізувати, порівнюювати, описувати. Якщо ж учиттель допоможе дитині вчитись, не боячись помилки, то і вчитель, і його учні обовязково досягнуть успіху.

Продовжувати формувати уміння складати образні конструкції для написання твору; збагачувати активний і пасивний словниковий запас учнів; формувати уміння уявляти картини природи та описувати уявлене образним висловлюванням; вчити встановлювати міжпредметні зв язки; розвивати мовленнєвий запас учнів; мовну грамотність; розвивати образне мислення, увагу, уяву; виховувати шанобливе ставлення до навколишнього середовища. Це єдине дерево з білою корою. Вчені дізнались, що біла кора у берізки завдяки бетуліну – особливій білосніжній речовині. Саме у цей час по березовому стовбуру починається рух соків, берізка прокидається від зимового сну.

Сік для дерева – як кров для людини. Хоч і відновлюється з часом, але його втрата – дуже болісна для рослини. Цілющі властивості мають березові бруньки. їх застосовують при лікуванні ангіни, грипу, бронхіту, а настій на меду застосовують для швидкого загоєння опіків і запалень носової порожнини. На узліс… і; струнка; біла з чорними цяточками; стовбур б… ліє, як сні г… лочки звисають; ро… кидала свої з… лені коси; схожа (на)наречену.

На узліссі росте струнка білосніжка - красуня. У неї світла кора з чорними цяточками. А стовбур біліє, як сніг. Тоненькі гілочки легко спускаються до самої землі. Пишні коси берізки ніби перев язані тоненькими зелененькими стрічечками. То – молоденькі листочки. Навколо берізки стоять могутні дуби, старезні ялини, пишні каштани. і вона між ними – мов панночка, мов розкішно вбрана наречена… — продумайте і намалюйте інформаційний бюлетень, повідомлення, застереження, яке б ви хотіли залишити в лісі для усіх його відвідувачів.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

irina and oleg mom and son

гельфгат і м фізика 7 клас збірник задач.

аккаунты в стар стейбл с лошадьми

основи інформатики 8 клас володина столяров pdf rar

танки коды на кристаллы 1000000 без скачивания