зміни в початковій освіті на 2021-2022 н р

зміни в початковій освіті на 2021-2022 н р

Новини освіти в україні. Новини освіти в україні 17. 2021 пробне зно у києві та миколаєві знову перенесено в столиці україни та на миколаївщині пробне зно відбудеться 15 травня. На чернігівщині пробне тестування пройде 24 квітня 16. 2021 підсумки тижня в освіті. Головні події пропонуємо перелік найбільш значних подій тижня, що відбулися в українській освіті 16. 2021 на черкащині розпочалась вакцинація освітян спочатку вакцинуватимуть освітян, які долучені до проведення зовнішнього оцінювання 16. 2021 дієва онлайн - підготовка до зно з основних предметів освіта. Ua пропонує тематичні добірки завдань з української мови, історії, математики й географії 16. Креативні пам’ятники та скульптури пройдіть тест і дізнайтеся більше про сучасні вуличні артоб’єкти з усього світу 16. 2021 майже дві тисячі науковців отримали звання і ступені у міносвіти затвердили рішення вчених рад щодо присвоєння науковцям учених звань та ступенів 16. 2021 чи готові ви вакцинуватися препаратом coronavac. Беріть участь в опитуванні освіта. Ua щодо щеплення педагогів 16. 2021 уцояо запрошує експертів з визначення порогів тестів зно засідання комісії відбуватимуться у режимі відеоконференції в період із 02 до 25 червня 16. 2021 типова освітня програма 5–9 класів. Топові пропозиції про реалізацію принципу автономії закладу освіти в типовій освітній програмі 2021 року 15. 2021 в україні вивчать роботу закладів з підготовки вчителів розпочалось проведення дослідження надавачів послуг з підготовки педагогічних працівників 15. 2021 в україні підготували збірник про вакцинацію від covid - 19 збірник містить відповіді на найпоширеніші запитання про вакцинацію проти коронавірусу 15. 2021 пробне зно - 2021. Пройдіть онлайн - тест з математики освіта. Ua пропонує пройти онлайн - тест пробного незалежного оцінювання з математики 15. 2021 прогрестех - україна переконує усіх, що фізика – це просто спеціалісти компанії відкриті для співпраці та готові ділитися своїми ноу - хау в освіті 14. 2021 за високі результати зно призначатимуть стипендії найкращим школярам за високі результати навчання призначатимуть державні стипендії 14. 2021 автоматизація та комп‘ютерно - інтегровані технології. 2021 уряд не втомлюється популяризувати математику в україні затверджено план заходів щодо популяризації природничих наук і математики 14. 2021 так – овочам, ні – ковбасі. Як пояснити дітям реформу шкільного харчування. Чим тепер харчуватимуться школярі та як говорити з ними про потребу змін 14. 2021 усі школи столиці будуть закриті до кінця квітня у столиці україни продовжили дію запроваджених раніше карантинних заходів до кінця поточного місяця 14. Пройдіть онлайн - тест з історії україни освіта. Ua пропонує дистанційно пройти тест пробного незалежного оцінювання з історії україни. Ua є інформаційним електронним ресурсом, що присвячений освіті в україні та за кордоном. На сайті публікуються тільки найважливіші з точки зору редакції новини освіти в україні, що мають загальнодержавне значення. Також, в новинах сайту публікуються анонси найбільш важливих подій у сфері освіти в україні або за кордоном. Основна інформаційна стрічка новин сайту присвячена середній та вищій освіті. Досить велика увага приділяється питанням вступної кампанії та зовнішнього незалежного оцінювання, що проходять випускники українських шкіл для вступу до українських вишів. Крім того на сайті приділяється увага бізнес - освіті в україні та різним напрямкам навчання за кордоном. Від вивчення мов до отримання вищої освіти та наукових ступенів. Всі новини на сайті розподіляються до відповідних рубрик. Новини вищої освіти, середньої освіти, освіти за кордоном, бізнес - освіти, вступної кампанії, зовнішнього оцінювання тощо. Розміщення новин та прес - релізів компаній здійснюється на платній основі. З питань розміщення інформації в стрічці новин звертайтеся за телефоном (044) 200 - 28 - 38. Зміни в початковій освіті на 2021 - 2022 н р 2020 - 2021. 2020 - 2021 навчальний рік. 2019 - 2020 навчальний рік. Лист мон україни від 02. Лист мон україни від 19. Лист мон україни від 27. Про навчальні програми та літературу з позашкільної освіти, рекомендованих мон. Лист міністерства освіти і науки україни від 03. Ключові зміни оновлених програм 5 - 9 класів. Міністерством освіти затверджено 40 оновлених навчальних програм для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Відповідний наказ підписаний міністром освіти і науки. 2017 про оновлені навчальні програми для учнів 5 - 6 класів знз основні зміни, що були внесені до програм членами робочих груп. Оновлення навчальних програм відбувається відповідно до державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою кабінету міністрів україни від 23. 2011 № 1392, з урахуванням державного стандарту початкової загальної освіти (постанова кабінету міністрів україни від 20. Навчальні програми з предметів для основної школи (5 - 9 класів), оновлені у 2017 році та затверджені наказом міністерства освіти і науки україни від 07. Розпочнемо з того, що на шляху підписання цього закону виникла перешкода — проєкт постанови вр про скасування прийняття закону.

З подібними ситуаціями ми стикаємося не вперше.

і, як уявляється, ця постанова прийнята не буде.

Але… це забере певний час. Найближче пленарне засідання вр відбудеться 4 лютого. Відповідно на офіційне оприлюднення закону чекаємо ближче до другої половини лютого. Закон достатньо великий за обсягом. Більша частина законопроєкту присвячена імплементації плану beps (деофшоризації). При цьому назва закону говорить і про характер змін, що вносяться. (1) удосконалення адміністрування податків та (2) усунення технічних і логічних неузгодженостей у податковому законодавстві. Відповідно вагома частина змін якраз припадає на адміністрування податків. Як зазначено в перехідних положеннях, закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування. Хоча багато нових норм (у тому числі й щодо застосування штрафних санкцій) передбачають відстрочення в їх застосуванні (частина набере чинності з 1 липня 2020 року, частина — з 1 січня 2021 року). Вводиться інститут вини платника за податковими правопорушеннями. Податковим правопорушенням вважається протиправне, винне (але тільки у випадках, прямо передбачених кодексом) діяння (дія чи бездіяльність) платника. Але ці зміни наберуть чинності тільки з 1 січня 2021 року.

Кількома словами в чому полягає концепція вини. У пку визначена низка штрафних санкцій (п. 3), які застосовуються, тільки якщо контролюючим органом буде встановлена вина платника. Переважно це штрафи за умисно вчинене порушення (буде введена окрема шкала штрафів, якщо порушення вчинене умисно. У цих випадках податківцям потрібно буде довести факт умислу платника у вчиненні правопорушення. Для всіх інших штрафів, прямо не названих у п. А далі він уже може доводити свою невинуватість, у тому числі керуючись звільненнями від відповідальності, передбаченими пку.

Також з 1 січня 2021 року змінюються правила нарахування пені та низки штрафних санкцій. При цьому вже у 2020 році (після набрання чинності законом) збільшуються штрафи у два рази (проєкт в першому читанні передбачав збільшення в чотири рази), наприклад. Але є норма про те, що в разі, якщо операція не має ділової мети з нерезидентом, платникові податку на прибуток потрібно застосовувати збільшуючу податкову різницю. Нарешті закріпили норму про те, що якщо граничний строк сплати податкового зобов’язання припадає на вихідний або святковий день, то останній день сплати податкового зобов’язання переноситься на операційний (банківський) день, що настає за таким вихідним або святковим днем (п. Платник, який подає звітність в електронному вигляді або пройшов електронну ідентифікацію олнайн в електронному кабінеті, може подати заяву про бажання отримувати документи від фіскалів в електронному вигляді. У такому разі всі повідомлення від фіскалів (у тому числі й про початок перевірки) вручатимуться йому через електронний кабінет. Передбачена низка випадків, коли платник звільняється від відповідальності (п. Наприклад, якщо він діяв на підставі висновків об’єднаної палати, великої палати верховного суду; на підставі правових висновків верховного суду, викладених у рішенні за результатами розгляду зразкової справи. Але ця норма набере чинності з 1 січня 2021 року.

До цього, як і раніше, платник звільнятиметься від відповідальності, якщо. Підприємства, які повинні оприлюднювати фінзвітність, подаватимуть її податківцям у два етапи. (1) разом з податковою звітністю (при цьому додатками до декларації з податку на прибуток вважатимуться тільки баланс і звіт про фінрезультати); 11. іпк можна отримати в електронному вигляді (потрібно також буде зазначати, у чому полягає практична необхідність її отримання). Податкові повідомлення - рішення (далі — ппр) стануть змістовнішими. Ппр повинно містити описову і мотивуючу частини застосування штрафів до платника. Але ця зміна набере чинності з 1 січня 2021 року.

Змінюється визначення великого платника податку (обслуговування офісом великих платників податків). Критерій за сумою сплачених податків, зборів та платежів, які сплачені до бюджету за останні 4 послідовних звітних квартали, збільшений до 1, 5 млн грн. При цьому до розрахунку не включаються сплачені митні платежі. Зміни до плану перевірок. Не частіше одного разу у 1 кварталі і одного разу у 2 кварталі. Якщо зміни внесені в 1 кварталі — то перевірка може бути призначена не раніше 1 липня, якщо у 2 кварталі — не раніше 1 жовтня. Нова підстава для позапланової перевірки (п. Строк сплати грошового зобов’язання, визначеного контролюючим органом (п. Раніше було — 10 календарних днів, що настають за днем отримання ппр. Буде — 10 робочих днів. Прописується механізм відшкодування шкоди платникові, заподіяної неправомірними діями контролюючого органу (норма розпочне діяти з 1 січня 2021 року). Застосування договорів про уникнення подвійного оподаткування (при виплаті доходів нерезиденту). Але ця норма — теж діятиме з 01. Розширюються повноваження контролюючих органів. Збільшився поріг річного доходу, що дозволяє не коригувати фінрезультат на податкові різниці. При цьому для таких платників (з річним доходом до 40 млн грн. ) починаючи з 2021 року буде встановлений річний звітний період. Судячи з перехідних положень, у 2020 році платники, у яких річний дохід понад 20 млн грн повинні звітувати ще поквартально. Прямо прописано, що самозайняті особи, підприємці (на загальній систем і на єдиному податку) зобов’язані утримувати при виплаті доходів нерезидентам так званий податок на репатріацію (у порядку, передбаченому п. 4 пку) і зобов’язані подавати у зв’язку із цим декларацію з податку на прибуток з додатком пн. При цьому встановлені перехідні норми (п. Xx пку) щодо використання виробничого методу амортизації щодо об’єктів оз, амортизація яких раніше була розпочата за іншим методом. 3 становить 5 років); для 3 (передавальні пристрої) і 9 груп мінімально допустимий строк корисного використання встановлений на рівні 5 років (замість основного — 10 і 12 років). Виняток — тільки для підприємств, для яких надання майна в оренду — основний вид діяльності; (3) податкова амортизація не нараховується в період невикористання (експлуатації) оз у зв’язку з їх модернізацією, реконструкцією, добудовою, дообладнанням та консервацією (зверніть увагу.

Поліпшення в цій статті не названі). Змінюється підхід до нарахування різниці за відсотковими борговими зобов’язаннями (п. 2 пку), але розпочне діяти норма тільки з 1 січня 2021 року.

і порівняно з першою редакцією різниця стосуватиметься боргових зобов’язань тільки з нерезидентами (незалежно від того, пов’язані вони особи чи ні). Урегулювали, як саме правонаступник має право врахувати від’ємне значення об’єкта податку на прибуток реорганізованого підприємства (п. Фінрезультат до оподаткування доведеться збільшувати й на суму штрафних санкцій, нарахованих контролюючими органами та іншими органами державної влади. Причому не лише за порушення податкового законодавства, а й за порушення будь - якого законодавства (п. Якщо дохід виплачується нерезиденту в негрошовій формі або не був утриманий під час його виплати, то тоді застосовується спеціальна формула розрахунку податку на репатріацію. 1 пку) — протягом 20. Дн що настають за останнім календарним днем, у якому вони складені (п. Штраф за їх несвоєчасну реєстрацію становитиме 2 % від обсягу постачання (без урахування пдв), але не більше 1020 грн. За відсутності реєстрації таких пн, виявленої податківцями, штраф становитиме 5 % від обсягу постачання без урахування пдв, але не більше 3400 грн. Також установлена перехідна норма (п. Xx пку), що в цих же розмірах (2 % від обсягу постачання, але не більше 1020 грн. і 5 % від обсягу постачання, але не більше 3400 грн. ) застосовуватимуться штрафи щодо вищеназваних пн, нарахованих у період з 01. 2019 р грошові зобов’язання за якими залишаються неузгодженими (відповідні ппр перебувають у процедурі адміністративного або судового оскарження). Заява на реєстрацію платника пдв подається виключно в електронній формі (п. Виняток — коли вона подається у складі заяви на держреєстрацію створення юрособи або держреєстрації фоп. Заяву про добровільну реєстрацію платника пдв можна подати не пізніше ніж за 10 (було 20). До початку податкового періоду, з якого особа вважатиметься платником пдв. У разі внесення за рішенням контролюючого органу або за рішенням суду до реєстру платників пдв змін про скасування анулювання реєстрації платника пдв, такому платникові повинні відновити ліміт реєстрації (п. Xx пку, що встановлює пільгу (у вигляді звільнення від оподаткування пдв) експорту соєвих бобів та насіння свиріпи або ріпаку.

Таким чином, їх експорт тепер оподатковуватиметься за ставкою 0 %. Для групи 1 єп — з 300 тис для групи 2 єп — з 1, 5 до 5 млн грн для групи 3 єп — з 5 до 7 млн грн. Нагадаємо, що планове підвищення ліміту повинне відбутися з 01. — тільки для групи 2 єп і тільки до 2, 5 млн грн. З урахуванням того, що поява закону затягується, не можна виключати і такий варіант, що в 1 кварталі 2020 року квартальний період збережеться (для тих, хто разом з декларацією з пдв за останній звітний період 2019 року подав заяву про вибір квартального періоду з пдв). А починаючи з квітня всі вже звітуватимуть помісячно. Стежимо за перебігом подій. 1 пку (більше 1020 грн. Податківцям завжди було близьке саме таке трактування. Але такі їх претензії були безпідставними. імовірно, з 2 півріччя 2020 року.

Фоп на загальній системі. Знімається заборона на амортизацію вантажних автомобілів та облік витрат на утримання вантажних автомобілів. Це дуже прогресивне нововведення. Важливо, що парламентарі хотіли, але зрештою відмовилися від ідеї встановлення спеціального порядку обліку витрат, що підлягають амортизації. Витрати на реконструкцію, модернізацію, поліпшення основних засобів — тепер доведеться амортизувати. Тоді як раніше можна було відразу відносити на витрати. Це не дуже добре для фоп, оскільки питання з обліком ними малоцінних необоротних активів перебуває, можна сказати, в підвішеному стані. До витрат також можна буде відносити податок на нерухомість (відмінну від земельних ділянок), сплачений за нежитлову нерухомість. Не потрібно буде подавати декларацію за перший квартал роботи на загальній системі оподаткування (коли підприємець або щойно реєструється при цьому не переходить відразу до групи 3 єдиного податку, або переходить з єдиного податку на загальну систему оподаткування). Виокремимо той факт, що підакцизною стане рідина для електронних сигарет. А з урахуванням змін із закону, прийнятого на базі законопроєкту № 1209 - 1 (також перебуває на підписі в президента), такі рідини за всіма параметрами фактично будуть прирівняні до тютюнових виробів. Зміни в початковій освіті на 2021 - 2022 н р нова українська школа. Нова українська школа – це ключова реформа міністерства освіти і науки. Головна мета – створити школу, в якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й уміння застосовувати їх у повсякденному житті. Нуш – це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. Водночас батькам теж подобається відвідувати цю школу, адже тут панують співпраця та взаєморозуміння. Реформу нуш розраховано на роки, адже неможливо швидко змінити освітню традицію, що плекалася в україні протягом десятиліть. Проте зміни вже розпочались, і міністерство освіти і науки робить усе, аби вони були невідворотними. Зокрема, у вересні 2017 року було ухвалено новий закон “про освіту”, який регулює основні засади нової освітньої системи, а у лютому 2018 року кабінет міністрів затвердив новий державний стандарт початкової освіти. На черзі – ухвалення нового закону “про загальну середню освіту”, який більш детально розкриє зміни, закладені реформою. Новий стандарт початкової освіти передбачає, що вчителі мають працювати за іншими підходами, тому протягом 2018 - 2019 років відбувається масштабне перенавчання вчителів початкової школи. Вони проходять як дистанційне навчання (онлайн - курс на освітній платформі edera), так і очні сесії, в межах яких спеціально підготовлені тренери закріплюють знання педагогів на практиці. Також у 2019 році стартував пілот з добровільної сертифікації вчителів, мета якого – виявити та стимулювати вчителів з високим рівнем професійної майстерності, які володіють методиками компетентнісного навчання і новими освітніми технологіями та сприяють їх поширенню. У 2019 році на зміну процедури атестації шкіл, що мала виключно наглядово - контрольні функції, прийшов порядок проведення інституційного аудиту, який має стати інструментом підтримки закладів. На допомогу директорам шкіл державною службою якості освіти розроблено рекомендації до побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у ззсо. Основні засади реформи шкільної освіти та орієнтовний графік впровадження реформи викладено в концепції нової української школи. Там ви знайдете інформацію про цінності реформи (як - от орієнтація на учня, педагогіка партнерства, справедливе фінансування тощо), основні компетенції та візію, яким має бути випускник нуш. Коротко про це також можна прочитати нижче.

Ключова зміна для учнів стосується підходів до навчання та змісту освіти. і ми у мон переконані, що це – головне.

Адже мета нуш – виховати інноватора та громадянина, який вміє ухвалювати відповідальні рішення та дотримується прав людини. Замість запам’ятовування фактів та понять учні набуватимуть компетентностей. Тобто формується ядро знань, на яке будуть накладатись уміння цими знаннями користуватися, а також цінності та навички, що знадобляться випускникам української школи у професійному та приватному житті. Вільне володіння державною мовою; здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами; математична компетентність; компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій; інноваційність; екологічна компетентність; інформаційно - комунікаційна компетентність; навчання впродовж життя; громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, з усвідомленням рівних прав і можливостей; культурна компетентність; підприємливість та фінансова грамотність. Спільними для всіх компетентностей є так звані наскрізні вміння. Читання з розумінням, уміння висловлювати власну думку усно і письмово, критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв’язувати проблеми, здатність співпрацювати з іншими людьми. Щоб набувати компетентностей, школярі навчаються за діяльнісним підходом – тобто частіше щось роблять замість того, щоб просто сидіти за партами і слухати вчителя. Концепція нуш пропонує також впроваджувати інтегроване та проєктне навчання. Це сприяє тому, що учні отримують цілісне уявлення про світ, адже вивчають явища з точки зору різних наук та вчаться вирішувати реальні проблеми за допомогою знань з різних дисциплін. Міністерством розроблено нову модель оцінювання учнів у межах нової української школи. Тепер замість звичних табелів у кінці року учні перших класів отримують свідоцтво досягнень. Оновлена модель ґрунтується на формувальному оцінюванні, яке дає можливість зробити висновки саме щодо процесу навчання, а не тільки результату (кількості помилок) та поступу учня. А ще реформа – це про освітнє середовище.

і це, насамперед, не техніка чи меблі. Хоча завдяки децентралізації фінансування шкіл збільшилося, і в багатьох навчальних закладах поступово оновлюється матеріально - технічна база. Зміна освітнього середовища – це зміна ставлення до дитини. Повага, увага до неї та прагнення знайти оптимальний спосіб для її ефективного навчання. Саме такою є нова українська школа. Учитель – це людина, на якій тримається реформа. Без неї чи нього будь - які зміни будуть неможливими, тому один з головних принципів нуш – умотивований учитель. Це означає, що наша мета – сприяти його професійному та особистому зростанню, а також підвищувати його соціальний статус. Щоб навчати по - новому, вчитель повинен отримати свободу дій – обирати навчальні матеріали, імпровізувати та експериментувати. Міністерство освіти і науки пропонуватиме типові навчальні програми, проте будь - який учитель чи авторська група може доповнювати їх або створювати свої. Учитель тепер обмежений лише державним стандартом. У цьому документі окреслено результати. Що мають знати та вміти учні, закінчивши певний етап навчання. Натомість, як дійти до цих результатів, учитель визначатиме сам. Учитель, який отримав свободу навчати, має отримати й свободу навчатися. і ця свобода теж передбачена реформою. Педагоги зможуть підвищувати кваліфікацію за державні кошти не лише в інститутах післядипломної педагогічної освіти, а й в обраних самими педагогами організаціях. За п’ять років підвищення кваліфікації має скласти 150 годин, а навчання має відбуватись щорічно. А щоб вмотивувати вчителів ще й фінансово, міністерство запровадить сертифікацію. Це добровільна перевірка, проходження якої надасть учителям 20% надбавку до посадового окладу та звільнить від атестації. На початку 2019 року стартував пілотний проєкт сертифікації вчителів початкових класів, у якому беруть участь понад 800 педагогів з усієї україни. Нуш – це відповідальна школа, і ми переконані, що навчальні заклади повинні отримати більше свободи дій. Адже відповідальність та свобода йдуть пліч - о - пліч. Тому закон “про освіту” передбачає кадрову автономію. Тепер директор школи може самостійно призначати своїх заступників, приймати на роботу та звільняти педагогічних працівників. Окрім того, керівників шкіл (як і вчителів) уже приймають на роботу за строковим контрактом. Директор школи обирається за конкурсом. Одна людина зможе бути на цій посаді не більше двох термінів по 6 років (якщо особа призначається на цю посаду вперше, перший термін складатиме 2 роки). Після цього така людина зможе обіймати інші посади в цій школі або ж брати участь у конкурсі директорів у іншій школі. Один із принципів нової української школи – партнерство, у тому числі – між школою та батьками. Батьки можуть створювати свої органи громадського самоврядування, а отже – впливати на освітній та виховний процеси. Відтепер батькам легше контролювати фінанси школи. Усі навчальні заклади, які отримують публічні кошти (це, наприклад, бюджетні кошти та благодійні внески), зобов’язані оприлюднювати свій кошторис та інформацію про витрати. і батьки тепер можуть здійснювати перерахування благодійних внесків цілеспрямовано на школу, а не збирати готівкові кошти, які дуже складно обліковувати. Співпраця між усіма учасниками освітнього процесу – учителів, учнів, адміністрацій та батьків – наріжний камінь, який допоможе досягти всіх інших результатів. Адже тільки так можливо втілити головну мету.

Змінити освітнє середовище, впровадити навчання для життя. Зміни в початковій освіті на 2021 - 2022 н р засідання 1. Модернізація початкової освіти - актуальна вимога сьогодення. Вивчити основні нормативні документи, що регламентують функціонування початкової школи; обговорити виконання плану роботи мо за минулий рік та затвердити план роботи на 2020 - 2021 розглянути методичні рекомендації щодо проведення першого уроку, проаналізувати навчальні програми, підручники, зошити. Звіт про роботу методичного об’єднання вчителів початкових класів за минулий навчальний рік та затвердження плану роботи методоб’ єднання на 2020 – 2021. Обговорення методичних рекомендацій«особливості навчально - виховного процесу упочаткових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2020 - 2021. Календарне планування в початкових класах. Методичні рекомендації до проведення першого уроку.

Освітнє середовище як чинник розвитку особистості учня. Розширити знання педагогів щодо запровадження нуш (освітнє середовище, інтегроване навчання, осередки, lego); підвищити професійну компетентність учителів; сприяти розвитку творчої активності педагогів, засідання №3. Вивчати досвід щодо впровадження державного стандарту початкової освіти в мовно - літературній освітній галузі; сприяти розвитку творчої активності педагогів, підвищувати їх теоретичну, методичну, практичну компетентність; удосконалювати освітній процес у початковій школі; організувати участь молодших школярів у творчих конкурсах, олімпіадах; виховувати інтерес до самовдосконалення, пізнання нового. Використання інтерактивних технологій для досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності на уроках української мови і літературного читання. квестова технологія у навчанні мови і літератури; - метод проектів на уроках літературного читання; засідання №4. Педагогіка партнерства як ключовий компонент нової української школи. Математична освітня галузь. Обмінятися досвідом роботи з впровадження в освітній процес інтерактивних форм організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики. Сприяти розвитку творчої активності педагогів, підвищувати їх теоретичну, методичну, практичну компетентність; удосконалювати освітній процес у початковій школі; виховувати інтерес до самовдосконалення, пізнання нового. інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики. кейс - технологія; - «перевернуте навчання; - педагогічна технологія stem як засіб реформування освітньої системи україни; - критичне мислення молодших школярів на уроках математики; - математичні поняття і закономірності в проєктній діяльності. Складання перспективного плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2021 - 2022 навчальний рік. Аналіз результатів контрольних зрізів знань учнів 1 - 4 класів та дпа учнів 4 - х класів, їх участі у шкільних, всеукраїнських та міжнародних конкурсах і інтернет - олімпіадах. Зміни в початковій освіті на 2021 - 2022 н р загальноосвітня школа і - ііі ступенів № 18 рівненської міської ради. Система шкільного менеджменту school champion. Прищепа ольга віталіївна. індивідуальна проблемна тема. Богдан юлія сергіївна. Вагомі здобутки, досягнення, публікації. Систематичні публікації конспектів уроків, виховних заходів у журналах; участь у педагогічних вебінарах. 2015 року – «літературна скарбничка. Довідник для учителя. Щоб бути хорошим викладачем, необхідно любити те, що викладаєш, і любити тих, кому викладаєш. (василь ключевський). Кирильчук ірина анатоліївна. Меркотан лариса іванівна. Сідлецька галина євгеніївна. Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2015р. ); федорук світлана іванівна. Капітула ірина василівна. Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 2012 (вчитель початкових класів), 2015 (інформатика, вчитель початкових класів). Пастух світлана олександрівна. Піддубна оксана володимирівна. Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2013 р. (вчитель початкових класів), 2014 р. (вчитель інформатики). інноваційна діяльність. Використання ікт в навчально - виховному процесі, часткове застосування елементів розвивального навчання. Методичний посібник «веселі перерви. Клепцьо лариса іванівна. Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2014р. (вчитель початкових класів), 2016 р. (християнська етика). Павелко ольга феодосіївна. Савчук світлана дмитрівна. Дзюбак лариса євгеніївна. Давидчик вікторія мирославівна. Сиротюк віта віталіївна. Вища, рдгу, викладач української мови та літератури та методики їх викладання у вищих навчальних закладах, вчитель української мови і літератури, зарубіжної літератури та історії. Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 2013 (вихователь гпд), 2013 (вчитель початкових класів), 2016 (керівник гуртка). Публікації на учительському порталі оnline (2014, 2015), у журналі «вихователю гпд. Перець анна олександрівна. Вища, рівненський державний гуманітарний університет (2007). Вчитель початкових класів, соціальний педагог; вчитель математики. Освіта, спеціальність. Вища, вчитель початкових класів, вчитель англійської мови в початкових класах, практичний психолог.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

аккаунты в стар стейбл с лошадьми

irina and oleg mom and son

танки коды на кристаллы 1000000 без скачивания

сочіненіе по белоруской літературе

the history of ages 1.3.7.2 торрент