календарне планування на 2 клас за новою програмою тернопіль 2021-2022

календарне планування на 2 клас за новою програмою тернопіль 2021-2022

Календарне клас 2021 культура 2 планування н р фізична. Календарно - тематичне планування уроків фізичної культури у і семестрі 2019 - 2020. 2 клас (нуш) за типовою освітньою програмою (за ред. Календарне планування з інформатики в курсі я досліджую світ для 2 класу (нуш) на 2019 - 2020. Календарне планування з української мови та читання для 2 класу (нуш) на і семестр 2019 - 2020. Календарно - тематичне планування уроків фізичної культури у 2 - му класі нуш на 2019 - 2020 нав. Календарно - тематичне планування уроків фізичної культури 2 клас 3 години на тиждень типова освітня програма початкової освіти. Цикл і (1 - 2класи) під керівництвом р. Календарно - тематичне планування уроків фізичної культури (2 клас. Як батьки можуть допомогти дитині підготуватися до зно. Формат дпа цьогоріч визначатиме рада – з огляду на карантин. Биканова наталія леонідівна назва. Календарно - тематичне планування фізична культура 2 клас (нуш) за типовою освітньою програмою (за редакцією шияна) кількість годин. Завантажити планування безкоштовно. Календарно - тематичні плани з фізичної культури. Для вчителів фізичної культури, класних керів - ників і студентів відповідного фаху педагогічних навчальних закладів. ільницька ганна сергіївна. Фізична культура ii семестр. Відповідальний за видання. Афанасенко технічний редактор. Островський коректор. 2 клас (і семестр) 2020 - 2021. Календарне планування складено згідно з державним стандартом початкової освіти (2018 р. Підручники і посібники. Поки немає жодного відгуку.

Ваш відгук буде опублікований після модерації. Сайт учителя фізичної культури гладуняка юрія миколайовича. Календарне планування 4 клас іі семестр (нова програма). Календарне 1 клас 2012. Календарне 1 клас за новою програмою 2013 р. Календарне планування. Написано календарне планування і семестр 3 клас (усі предмети), деж усі як немає музичного мистецтва та образотворчого мистецтва. Календарне планування для вчителів 2 класу з фізичної культури. Планування - це компонент організації та управління системою фізичного виховання учнів, далі план - графік проходження навчального матеріалу;орієнтовані навчальні нормативи. Це планування допоможе організувати навчальну діяльність з фізичної культури. Дубюк ірина анатоліївна вчитель фізичної культури навчально - виховний комплекс загальноосвітня школа і – ііі ступенів – ліцей м. Добропілля донецької області. Фізичне виховання, спорт. ), типовою освітньою програмою для початкової школи, розробленою під керівництвом шияна, та чинними підручниками для 2 класу.

Для вчителів початкової школи. Календарне планування (за програмою шияна). Календарні плани нуш - 1, нуш - 2 (2 клас). Скачати календарне планування для 2 класу можна у вкладеннях нижче (у самому кінці сторінки). Орієнтовне календарно - тематичне планування уроків математики у і семестрі 2019 - 2020. Комар), укладеного відповідно до типової освітньої програми нової української школи авторського колективу під керівництвом р. Симбіотичне календарно - тематичне планування уроків інформатики для 2 класу за новою програмою нуш (2019 - 2020. Орієнтовне календарне планування інтегрованого курсу я досліджую світ, 2 клас нуш (за підручником о. Методичні рекомендації, календарне планування усі уроки початкова школа файли. Збірник календарно - тематичних планувань для 2 класу (нуш) на 2020 - 2021. Шкільне життя follow on twitter send an email 02. Матеріал оновлюється у 2020 - 2021 навчальну році. Календарно - тематичне планування з української мови (варіант 1). Календарно - тематичне планування з української мови (варіант 2). Календарно - тематичне планування з української мови (варіант 3). Календарно - тематичне планування уроків мистецтва (варіант 1). Календарно - тематичне планування уроків мистецтва (варіант 2). Календарне планування 2 клас 2019 - 2020. Календарно - тематичне планування. Календарне планування українська мова 2 клас наумчук 2019 - 2020. Календарне планування 2 клас я досліджую світ 2019 - 2020. Календарне планування українська мова 2 клас 2019 - 2020. Календарне планування ядс 2 клас 2019 - 2020 шиян. Календарне планування математика 2 клас барна волощенко 2019 - 2020. Календарне планування інформатика 2 клас 2019 - 2020. Календарне планування курсу я досліджую світ 2 клас талгіна 2019 - 2020. Календарне планування українська мова я дружу зі словом 2 клас 2019 - 2020. Завантажити безкоштовно календарне планування для 2 класу нуш на іі семестр 2019 - 2020 навчального року (савченко, шиян). За програмою користуйтесь, кому потрібно. Календарне планування складено згідно з чинними «програмами для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою. (згідно зі змінами в рамках проекту мон україни по розвантаженню навчальних програм). Методичний посібник укладено згідно програми нової української школи за програмою савченко о. (до програми савченко о. Интернет - магазин золота книга. За типовою освітньою програмою нуш - 2, розробленою під керівництвом шияна р. Симбіотичне календарно - тематичне планування уроківінформатики для 2 класу за новою програмою нуш (2019 - 2020 навчальний рік). 1календарна планування інформатики у курсі я досліджую світ 2 кл шиян р. Симбіотичне календарно - тематичне планування уроків інформатики для 2 класу за новою програмою нуш (2020 - 2021 навчальний рік). Тема ціна - 24 грн нуш. Видавництво - підручники і посібники, 2019. 96406 (979660734876) автор - жаркова. Знайдете дешевше - повернемо 110% замовити календарне планування (за програмою о. (іі семестр) 2020 - 2021. (календарне планування, 2 семестр). Купить с доставкой в киев, одессу, харьков, херсон, днепр, запорожье.

2 клас (іі семестр) 2019 - 2020. 2 клас (нуш) нова українська школа. Календарне планування (за програмою о. Календарне планування складено згідно з державним стандартом початкової освіти, типовою освітньою програмою для початкової школи, розробленою під керівництвом р. Шияна, та чинними підручниками для 2 класу.

96413 видавництво підручники і посібники isbn 9789660736856 автор(и) жаркова формат а5 (150 210 мм) обкладинка м. Савченко) для 2 класу (і семестр) 2020 - 2021. ), типовою освітньою програмою для початкової школи, розробленою під керівництвом р. Українська мова та читаннпідручники 4 клас нова програма. Савченко 2 клас і семестр 2020 - 2021. Жаркова підручники і. Нуш нова редакція типових освітніх програм для 1 - 2 класів ззсо від 08. Модельна навчальна програма для 1 - 2 класів. Методичні рекомендації мон щодо викладання предметів у 2019 - 2020. Порадник для вчителя 2. Орієнтовне календарно - тематичне планування з мовно - літературної галузі (2 клас). і тиждень іі тиждень ііі тиждень іv тиждень v тиждень. Vі тиждень vіі тиждень vііі тиждень іх тиждень х тиждень. Календарне планування 2 клас за програмою о. інженерний тиждень 202календарне планування для всіх класів складено за новими програмами (11 кл. Зі змінами, внесеними до старої програми), а не до конкретних підручників, тому підійде до будь - яких, оскільки зміст підручника завжди відповідає програмі. Тетяна (thursday, 30 august 2018 18. Підскажіть, будь ласка, ваші календарні планування з української мови для 5 класу підходять за підручником єрмоленко, сичова. Перший раз буду складати календарне планування, взагалі не маю досвіду((дякую. Початкових класів маньківської зош i - ii ступенів. Тимошенко тетяни леонідівни. інформація про вчителя. У розділі нормативні документи - програми з явилися освітні програми (підлаштовуйте під свою школу). Copyright нова школа плюс © 2020. Календарно - тематическое планирование.

Дошкольное образование (131). Начальная школа (399). Прыкладнае каляндарна - тэматычнае планаванне.

Асновы бяспекі жыццядзейнасці. Завантажити безкоштовно календарно - тематичне планування для 2 класу на іі семестр 2019 - 2020 навчального року відповідно до типової освітньої програми, розробленої під керівництвом шияна. Навчальні програми для 1 - 4 класів. Програми нової української школи. Типові освітні програми для 1 - 2 класів нуш. Типові освітні програми для 3 - 4 класів нуш. Типова навчальна програма з української мови для ззсо з навчанням російською мовою. Типова навчальна програма з української мови для ззсо з угорською мовою навчання. Календарне планування за новою програмою міністерства освіти і науки україни. Календарно - тематичне планування з предмету.

інформатика - 1, 2 клас клас. Переглянути календарний план. Математика (листопад. ) календарно - тематичне планування уроків математики за підручником «математика. ) перед завантаженням матеріалу познайомтесь з правилами використання - >>читати тут поделиться. Орієнтовне календарне планування уроків математики в 3 класі на 2 семестр 2020 - 2021. Для нової української школи (нуш). Календарно - тематичне планування українська мова 8 клас. Календарно - тематичне планування складено згідно з рекомендаціями мон україни щодо особливостей викладання української мови та літератури в знз у 20. Биканова наталія леонідівна. Календарне планування 2 клас 2019 - 2020 навчальний рік і семестр за програмою савченко о. Букварі за новою програмою. Основи здоров я 1 клас. Графік навчального процесу на 2020 - 2021 рік на сьогоднішній день виглядає у вигляді проекту.

Яким він буде насправді, можна дізнатися трохи пізніше.

Велика частина навчальних закладів навчається за семестровою системою, де рік розділений на 2 семестри, в кожному з яких по 2 чверті. У деяких школах в журналах будуть присутні тільки тематичні або семестрові оцінки, що є новиною для батьків. Поряд з цим, в коледжах, гімназіях та інших спеціалізованих установах позначки виставляються за домовленістю батьків з педагогічним колективом, що дозволяє контролювати процес отримання знань дитиною. Календарне планування 2 клас 2019 - 2020 навчальний рік іі семестр за програмою савченко о. Минимальная сумма заказа — 200 грн. В наличиикалендарне планування 2 клас 2019 - 2020 навчальний рік іі семестр за програмою савченко о. Міністерство освіти і науки опублікувало типові освітні програми для 1–2 класів нової української школи. 22 лютого колегія мон затвердила 26 навчальних програм для 1–2 класів, з яких 24 – для національних меншин і корінних народів. Вчителі нуш зможуть складати власні навчальні програми на основі типових без затвердження у міністерстві. Окрім того, у міністерстві пояснили, що колегія мон затверджує лише типові освітні програми, авторські та експериментальні ж цього не потребують. Такі програми затверджує державна служба якості освіти. “нова українська школа”. Автор – inarik, depositphotos. Українська мова та читання за підручником і. Пристінської за підручником і. Остапенко за підручником г. Сапун, о придаток математика за підручником а. Заїки за підручником с. Комар я досліджую світ за підручником о. Календарне планування 2 клас шиян 1 семестр 2019 - 2020 жаркова. 91867 (9789660734753) автор - жаркова і. Знайдете дешевше - повернемо 110% замовити календарне планування(за програмою о. (і семестр) 2019 - 2020. (календарне планування, 1 семестр). Тут можна подивитись і скачати безкоштовно календарне планування 2 клас за новою програмою 2017 - 2018. Людям еще нравятся такие идеи. Компьютерные уроки информатика полезные советы символы клавиатуры клавиатура компьютера школьные советы простая математика советы по учебе офисная техника. Календарне планування 2 клас англыйська мова нова програма 2020 - 2021 н р найти зі змінами. Календарне планування 1 клас нуш 2020 - 2021 н р за nezalegnagdz. Календарно - тематичне планування на 2017 - 2018. З усіх навчальних предметів з урахуванням змін до програм, внесених у 2017 році календарне планування 4 клас нова програма 2015 - 2016. Класу книгой производство книг книгиа языке языки пїѕпїѕпїѕпї пї пїѕпїѕпїѕпїѕпїѕпїѕпїѕпїѕпїѕпїѕпї очка онка производство очков. Biz украина товары украины полиграфия книги и брошюры учебная и справочная литература литература учебная календарне планування (за програмою о. 2 клас (і семестр) 2019 - 2020. Литература учебная в украине в одессе.

Цена 2 клас (і семестр) 2019 - 2020. Серія нова українська школа (нуш). Связаться с продавцом. Українська мова та читання. Материал (1, 2, 3, 4 класс) по теме.

Портфолио ученика начальных классов. Елена аверьянова портфолио. Детские игры учебная деятельность обучение детей дошкольные цвета папки с играми папки детское искусство дети играют задания на грамотность. Luiza chernih рамки для фото. Книги из войлока детские поделки поделки из войлока занятия для детей тканевые ремесла образцы успокаивающих книг выкройки для изделий из войлока книги из ткани успокаивающие книги. Замовити календарне планування (за програмою р. Шияна) 2 клас, 1 сем нуш 2019 - 2020. В інтернет - магазині зошити - 2 - клас. Укр з доставкою по україні. Все для вчителя 2 клас нова українська школа. Календарне планування (за програмою р. Календарне планування 2 клас нова програма. Календарне планування 2 клас 2019 - 2020 навчальний рік і семестр за програмою шияна р. Календарне планування за програмою шияна р. Формування ікт - комптентності учнів – один із пріоритетних напрямів розвитку сучасної загальної освіти. початкових уявлень про базові поняття інформатики, зокрема, повідомлення, інформація та дані, інформаційні процеси, комп’ютер та інші пристрої, що використовуються для роботи з повідомленнями та даними, сфери їх застосування у житті сучасної людини в інформаційному суспільстві; - початкових навичок знаходити, використовувати, створювати та поширювати повідомлення та дані, застосовуючи для цього засоби інформаційно - комунікаційних технологій (ікт), зокрема, створювати графічні зображення, комп’ютерні презентації, текстові документи, шукати інформацію в мережі інтернет, користуватися електронною поштою та ін - алгоритмічного, логічного та критичного мислення; - початкових уявлень та навичок роботи з різними програмними засобами підтримки вивчення інших предметів початкової школи, а також для розв’язування практичних завдань з цих предметів. Цей курс розглядається як необхідний інструмент, що в сучасному суспільстві сприятиме більш успішному навчанню учнів у молодшій школі і в наступних класах, формуванню як предметних так і ключових компетентностей, всебічному розвитку дитини молодшого шкільного віку.

інформаційно - комунікаційні технології розглядаються в курсів як об’єкт, так і як засіб навчання. ікт - компетентність, як ключова, передбачає впевнене та критичне використання інформаційно - комунікаційних технологій та відповідних засобів для навчання, відпочинку та спілкування. ікт - компетентність для даного курсу є одночасно і предметною. У контексті початкового навчання предметна ікт - компетентність розглядається як здатність учня актуалізувати, відбирати, інтегрувати й застосовувати в конкретній життєвій або навчальній ситуації, в тому числі проблемній, набуті знання, уміння, навички, способи діяльності щодо використання ікт. Предметна ікт–компетентність учнів виявляється у таких ознаках. здатність раціонально використовувати комп’ютер і комп’ютерні засоби для розв’язування завдань, пов’язаних з опрацюванням даних, їх пошуком, зберіганням, поданням і передаванням; - готовність вирішувати інформаційні проблеми шляхом застосування засобів ікт та алгоритмів виконання завдань; - здатність співпрацювати за допомогою засобів ікт для виконання комплексних завдань; - вміння безпечно працювати з комунікаційними системами. Діяльнісний вимір предметної ікт - компетентності пов язаний з такими вміннями учнів молодшого шкільного віку.

Вмикає та вимикає комп’ютер; вибирає об’єкти та переміщує їх з використанням маніпулятора мишки; виконує операції над об’єктами, зокрема, над вікнами, файлами, папками; запускає програму на виконання та завершує роботу з нею; використовує клавіатуру для введення символів, слів, речень, текстів; здійснює підготовку та редагування нескладних текстів невеликого обсягу в середовищі текстового редактора; працює з графічними об’єктами у середовищі графічного редактора, створює елементарні малюнки та змінює значення властивостей створених малюнків; працює з комп‘ютерними програмами підтримки вивчення навчальних предметів; створює прості презентації на 3 - 5 слайдів на підтримку власної проектної діяльності. Одержує, створює і надсилає електронні листи; виконує пошук в інтернеті зображень і текстів за вказаною темою; зберігає результати пошуку.

Складає алгоритми дій з повсякденного життя, з використанням матеріалу навчальних предметів (математики, української мови тощо); аналізує текст задачі; складає, записує і виконує найпростіші алгоритми для виконавців у визначеному середовищі, розрізняє основні алгоритмічні конструкції. розуміти мету навчальної діяльності, визначати завдання для її досягнення; - відбирати або знаходити потрібні знання, способи для розв’язування різних типів навчальних і життєвих задач (як типових, так і нестандартних, творчих); - генерувати різні способи розв’язування задачі, проблеми; - актуалізувати й відтворювати потрібну інформацію, моделювати, комбінувати, доповнювати, перетворювати її; - аналізувати навчальні об’єкти, розрізняти їх суттєві та несуттєві ознаки, групувати та класифікувати об‘єкти за певними ознаками; - співпрацювати у різних групах для виконання комплексних завдань (наприклад, участь у проектах, творчих роботах тощо), які вимагають застосування різних компетентностей, готовності до продуктивної праці. Комп’ютер та його складові, інформація та інформаційні процеси, використання інформаційних технологій, алгоритми і виконавці, комунікаційні технології. Програма побудована лінійно - концентрично. Зміст понять поступово розширюється і доповнюється. Концентричність передбачає повернення до подання та опрацювання інформаційних даних (текстових, графічних, числових) за допомогою різних програмних середовищ. Лінійність має за мету ознайомити учнів на пропедевтичному етапі вивчення базового курсу інформатика з простими редакторами тексту, графіки, презентацій. Поняття інформаційних процесів та їх використання у навчальному процесі розширюється і доповнюється в кожному класі. Таким чином забезпечується поступове нарощування складності матеріалу, його актуалізація, повторення, закріплення, що сприяє формуванню ключових та предметних компетентностей і способів діяльності на вищому рівні узагальнення. У програмі конкретизовано зміст навчального матеріалу за кожним класом і подано відповідні вимоги до навчальних досягнень учнів. Програмою встановлена послідовність тем курсу, яка дозволяє при вивченні кожного з розділів використовувати знання і вміння, набуті при вивченні попередніх розділів. Вчитель може змінювати порядок вивчення і обсяг тем курсу залежно від рівня підготовки учнів і технічного оснащення школи, вибудовуючи в такий спосіб найбільш доречну для конкретного навчального закладу або класу траєкторію навчання. Водночас, змінюючи порядок тем курсу, вчитель не може порушувати порядок викладання тем, між якими є суттєві змістові залежності. Програмою передбачено резерв часу, який можна додатково використати на вивчення тем курсу, а також для виконання додаткових навчальних проектів, проведення інтелектуальних конкурсів та творчих змагань в кінці кожного семестру або навчального року.

Наприкінці кожного навчального року, а також на початку 3 і 4 класу передбачені години для повторення і систематизації набутих знань. Спочатку (2 - й клас) пропонується продемонструвати учням основні складові комп’ютера, такі як системний блок, клавіатура і миша, монітор і принтер, повідомити про їх призначення, виробити навички використання миші і клавіатури за допомогою програм - тренажерів та розвиваючих програм. На другому етапі (3 - й клас) передбачається оглядове ознайомлення учнів з пам’яттю і процесором, як пристроями, що забезпечують зберігання і опрацювання даних, тобто реалізацію інформаційних процесів з використанням комп’ютера. На наступних етапах, працюючи з різними програмами, учні закріплюють знання про складові комп’ютера та розширюють уявлення про галузі його застосування для опрацювання інформаційних даних. У 2 - у класі важливо навчити дітей правильно та швидко вводити літери, цифри і розділові знаки з клавіатури, а на кінець курсу учні мають досягти певної швидкості у клавіатурному введенні даних. Для цього необхідно передбачити систематичну роботу учнів з клавіатурним тренажером, розвиваючими та навчальними програмами при організації практичної складової уроку.

Поняття повідомлення, інформація та дані учні мають розуміти на інтуїтивному рівні, вміти наводити приклади повідомлень, розуміти, що повідомлення передають інформацію - відомості про предмети, живі істоти і явища оточуючого світу.

При ознайомленні учнів з інформаційними процесами спочатку пропонується розглянути ті, що зустрічаються у життєдіяльності людини, і лише потім – інформаційні процеси, що реалізуються з використанням комп’ютера. Розуміння інформаційних процесів має відбуватися також на інтуїтивному рівні, не доцільно вимагати від учнів точних означень всіх теоретичних понять, які розглядаються при вивченні змісту цієї лінії. Учні мають ознайомитися з ними на рівні розуміння, яке може полягати у наведенні ними відповідних прикладів з свого життя та навколишнього світу.

Важливо, щоб учні мали уявлення про те, що людина постійно зустрічається у житті з кожним із зазначених інформаційних процесів і може при цьому використовувати комп’ютер чи інші пристрої для роботи з повідомленнями та даними. Змістова лінія допомагатиме формуванню цілісної наукової картини світу, підкреслюючи на доступних учням прикладах, роль інформаційних процесів у суспільстві, біологічних та технічних системах. У рамках цієї змістової лінії розглядаються поняття об’єкта, властивостей об’єктів і значень цих властивостей. Учні мають наводити із власного життя приклади різних об’єктів, їхніх властивостей і значень цих властивостей, впорядковувати та групувати об’єкти на основі значень властивостей, мати уявлення про вплив значень властивостей об’єктів на подальше їх використання та опрацювання. Учні повинні розуміти, що будь - яка операція над об’єктом полягає в зміненні значення однієї з його властивостей або значень групи його властивостей. При цьому доцільно знайомити учнів як з конкретними об’єктами та їх образами, так із відповідними абстрактними поняттями. Учні мають розглядати складні об’єкти як набір більш простих, кожен з яких виконує свою роль для функціонування об’єкта в цілому, розглядати вплив змін в одній із складових на цілу систему.

Вчаться будувати складні об’єкти із запропонованих частин, в тому числі самостійно доповнюючи з відсутніх компонентів. Об’єктний підхід має пронизувати навчання теоретичного та практичного матеріалу всіх змістових ліній курсу.

Передбачається, що учні матимуть змогу працювати в спеціально створених для навчання дітей молодшого шкільного віку графічних та текстових редакторах, які не вимагатимуть від них ознайомлення із складним багатофункціональним інтерфейсом. У ході реалізації цієї змістової лінії учні мають навчитися створювати і редагувати найпростіші графічні зображення, невеликі комп’ютерні презентації (3 - 5 слайдів), зокрема фотоальбоми, невеликі текстові документи (до 10 рядків) з прозовим і віршованим текстом, із вставленими графічними зображеннями, вміти виділяти фрагменти тексту, виконувати елементарні дії з редагування і форматування виділених фрагментів. Опанування першими навичками роботи із текстовими фрагментами, редагування і форматування тексту учні передбачається в середовищі графічного редактора та редактора комп’ютерних презентацій, а не в звичному текстовому редакторі, оскільки робота з зображеннями та презентаціями є більш цікавою для учнів цієї вікової групи, ніж робота із звичайними текстами. Сформовані елементарні навички створення презентацій дозволить вже на перших кроках опанування вмістом курсу створювати презентації до навчальних проектів, подавати результати своєї навчальної діяльності з інших навчальних предметів. Основну увагу при реалізації цієї змістової лінії приділено набуттю учнями початкових практичних навичок використання глобальної мережі інтернет для пошуку необхідних текстових даних і зображень, їх перегляду і збереження, виконання інтерактивних завдань он - лайн в підтримку навчальних предметів, електронного листування при дотриманні вимог безпечної роботи дітей в інтернеті. З пошуком даних в інтернеті пропонується знайомити учнів на прикладі пошуку графічних зображень та наступного їх збереження з метою подальшого їх опрацювання за допомогою графічного редактора та редактора комп’ютерних презентацій. Пошук текстових повідомлень доцільно використовувати для ознайомлення з їх вмістом, а також для копіювання фрагментів тексту у презентації та текстові документи. Важливо щоб учні зрозуміли на інтуїтивному рівні головні особливості роботи з інформаційними джерелами та почали використовувати відповідні навички та знання при вивченні інших навчальних предметів. Важливим є задоволення пізнавальних інтересів учнів, підтримка їх творчої ініціативи та прагнення до освоєння нових комунікаційних технологій, що створюватиме відчуття доступності в постійному оновленні своїх компетентностей. Для формування міжпредметних компетенцій, особливо з курсом математики, у рамках пропедевтичного курсу програмою передбачено вивчення питань, пов’язаних з алгоритмами та їхніми виконавцями. У результаті ознайомлення з ними учні повинні розуміти на інтуїтивному рівні (а не на рівні строгих означень) поняття виконавця, його середовища, команди, системи команд виконавця, алгоритму, отримати перші уявлення про основні алгоритмічні структури, зокрема, слідування, розгалуження та повторення, навчитися виконувати готові алгоритми, а також складати прості алгоритми для виконавців, які працюють у певному зрозумілому для відповідної вікової категорії комп’ютерному середовищі, використовуючи просту систему їхніх команд. Головною метою алгоритмічної лінії є вміння розв’язувати значущі для учнів задачі з їх повсякденного життя, застосовуючи алгоритмічний підхід. Уміння планувати послідовність дій для досягнення цілей, передбачати можливі наслідки; розв’язувати задачі, для яких відповіддю є не число або твердження, а опис послідовності дій, створення моделі, схеми, графіка тощо. У програмі передбачено окремі години для роботи з програмами на підтримку вивчення навчальних предметів школи і ступеня. Крім того, доцільно використовувати на уроках різноманітні програми для розвитку логічного та критичного мислення, пам’яті, просторової та творчої уяви учнів. Однією з важливих складових програми є інтегративні навчальні проекти, при виконанні яких відбувається закріплення, поглиблення та активне засвоєння матеріалів курсу.

Передбачено, що учні мають здійснювати вибір із запропонованих життєвих ситуацій (тем), придумувати свою тематику життєвих ситуацій; планувати та коригувати план дослідження; виявляти готовність відкрито висловлювати та відстоювати свої думки; вчитись слухати та чути партнера, з повагою визнавати право кожного на власну точку зору; навчитись презентувати результат індивідуального чи колективного дослідження. Програмою передбачено створення учнями індивідуальних або групових проектів у 3 - ому і 4 - ому класах. У ході створення цих проектів учні повинні ознайомитися з основними принципами проектної діяльності і реалізувати всі ікт - компетентності, набуті в процесі вивчення цього курсу.

кілька комплексних проектів наприкінці навчального року; - один комплексний проект наприкінці навчального рок (не менше 3 годин), а решту годин розподілити на виконання міні - проектів протягом навчального року.

Тому на кожному уроці класи діляться на підгрупи так, щоб кожен учень був забезпечений індивідуальним робочим місцем за комп‘ютером, але не менше 8 учнів у підгрупі. Згідно санітарно - гігієнічних норм час роботи учнів за комп’ютером на 1 уроці не повинен перевищувати 15 хв. Для практичної роботи учнів за комп‘ютером можна використовувати програми з наявного у школі навчального програмного забезпечення та середовища, які адаптовані для навчання дітей молодшого шкільного віку.

Перелік необхідних програмних засобів. операційна система; - програми на розвиток логічного та критичного мислення; - розвиваючі програми; - комп‘ютерні програми на підтримку вивчення української мови, іноземної мови, математики, образотворчого мистецтва, музики тощо; - клавіатурний тренажер; - тренажер миші; - графічний редактор; - текстовий процесор; - редактор презентацій; - середовище виконання алгоритмів. Види діяльності, які слід реалізовувати в процесі вивчення курсу – ігрова, навчально - ігрова, практичне експериментування, конструювання, художня діяльність, дослідження, співпраця в парі, групова взаємодія. З метою оцінювання індивідуальних досягнень учнів може бути використаний метод оцінювання портфоліо. Таке оцінювання передбачає визначення критеріїв для включення учнівських напрацювань до портфоліо; форми подання матеріалу; спланованість оцінного процесу; елементи самооцінки з боку учня тощо. Пропонується проводити оцінювання на базі портфоліо учня. Портфоліо розвитку та демонстраційне портфоліо. Календарне планування 1 клас 2018 - 2019. ‹ календарне планування. 1 клас вгору календарне планування. Календарні плани складено згідно оновлених програм (затверджених наказом мон україни 05. 2016 № 948) і “орієнтовних вимог до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи” (наказ мон від 19. єфімова наталя вікторівна, левченко світлана михайлівна. Криворізька гімназія №91, вчителі початкових класів. Календарні плани на 2017 – 2018. Для вчителів, які будуть викладати у 1 класі. Вашуленко м пономарьова к прищепа о мартиненко в караман с лунько. Скачати безкоштовно календарно - тематичне планування для 1 класу за новою програмою на 2017 - 2018 навчальний рік. Календарне планування для 1 класу скачати у вкладенні - англійська (несвіт) - навчання грамоти (захарійчук) - математика (богданович, ліщенко) - англійська (карп юк) - музика (арістова) - музика (лобова) - фізична культура - математика іі семестр (рівкінд) - образотворче мистецтво іі семестр - природознавство (грущинська) - російська мова іі семестр (лапшина) - трудове навчання іі семестр - українська мова іі семестр - збірка. Календарно - тематичне планування 1 клас на 2017 - 2018. Гуцова людмила олександрівна, вчитель початкових класів охтирської гімназії охтирської міської ради сумської області. Календарно - тематичне планування “навчання грамоти. Читання, письмо, розвиток мовлення” (за підручником. Зошит для письма №1, №2. Календарно - тематичне планування уроків інтегрованого курсу я досліджую світ нуш за типовою освітньою програмою р. Календарне планування 1 клас (2019 - 2020. ) я досліджую світ (нуш). Шияна та сконструйовано на основі потижневого планування освітнього процесу з окресленням теми тижня. 7 годин на тиждень – сзо (0, 5 год), гіо (0, 5 год), про (2 год), тео (1 г. Календарне планування 1 клас нуш. Продажа, поиск, поставщики и магазины, цены в украине.

Календарне планування нуш за програмою о. Савченко 3 клас і семестр 2020 - 2021. Календарне планування 2 клас і семестр нуш авт. Календарне планування складено відповідно до програми о. Савченко для 1 класу на і семестр в умовах впровадження нової української школи. Містить матеріали для і семестру.

Навчання грамоти, російська мова, математика, дизайн і технологія, мистецтво, фізична культура. інші методичні матеріали на урок педагогіка скачати. Календарно - тематичне планування української мови 1 клас (за к. Пономарьовою) календарно - тематичне планування української мови 1 клас (за м. Календарно - тематичне планування інтегрованого курсу я досліджую світ (бібік. Календарне планування уроків у 1 класі. Державний стандарт початкової освіти, за яким навчатимуться першокласники з 1 вересня 2018 року.

Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи. Нова українська школа. Оформлення документації. Календарні плани 1 клас на 2018 - 2019. Р календарні плани на 2018 - 2019. Р математика 1 клас оновлені. Календарні плани на 2018 - 2019н. Р навчання грамоти 1 клас оновлені. Календарні плани на 2018 - 2019. Р образотворче мистецтво 1 клас оновлені. Р основи здоров’я 1 клас оновлені. Допоможіть знайти будьласка. Календарне тематичне планування з курсу я досліджую світ для 1 класу 2 семестр, автори. Г трофімова і українська мова з. Календарне планування з російської мови та світової літератури, програми. Планування на 2019 - 2020. У 5 - 9 класах за новою програмою. З урахуванням змін у 2017 російська мова.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

irina and oleg mom and son

гельфгат і м фізика 7 клас збірник задач.

аккаунты в стар стейбл с лошадьми

основи інформатики 8 клас володина столяров pdf rar

хімія робочий зошит м.м савчин 7 класс відповіді