портфолио вчителя української мови та літератури

портфолио вчителя української мови та літератури

Портфоліо учителя української мови та літератури. Костікова олександра миколаївна – учитель української мови та літератури, мирнівської зош № 2 сімферопольської райдержадміністрації в арк. Проаналізувати, узагальнити й систематизувати результати моєї праці за останні три роки; проаналізувати, узагальнити й систематизувати педагогічний досвід; об’єктивно оцінювати свої можливості; спланувати свою роботу для досягнення найвищих результатів. Учитель 1 категорії; 12 років (пед. Стаж і загальний); учитель української мови та літератури; освіта - вища (кримський філіал ппу ім. Короленка); 8 вересня 1981 року; грамоти, дипломи. Мета моєї роботи – навчити дітей добувати інформацію і вміння її аналізувати, розвивати вміння робити це швидко й ефективно – формує навичку, що знадобиться їм у житті, незалежно від обраної професії. Проведення мультимедійних уроків дозволяє поглиблено усвідомлювати та засвоювати учнями навчальний матеріал. Такі уроки створюють сприятливі умови для формування в дитини здатності сприймати предмети та явища різнобічно, системно, емоційно. розвити у дітей креативне мислення; - навчити по - іншому сприймати прочитаний або прослуханий текст; - повніше й точніше висловлювати свої думки; - проявляти свої індивідуальні можливості; - долати певні труднощі в навчальній діяльності; - будувати творчий процес майже самостійно. Серед українських та зарубіжних дослідників, хто торкається питання застосування мультимедійних технологій при навчанні, слід виокремити таких. Мультимедійні технології – це практична реалізація методологічних і теоретичних основ формування інформаційної культу - ри. Сучасному вчителю все складніше бачити себе в освітньому процесі без допомоги комп ютера. Серед зазначених технологій використовую такі їх види. інформаційні технології; - окремі типи файлів (зображення, відео, аудіо - , анімації); розроблені авторські уроки (інтеграція різних об’єктів в один формат - презентації, web - сторінки). Коменський у праці велика дидактика писав. Все, що тільки можна, давати для сприймання чуттям, а саме.

Видиме – для сприймання зором, чутне – слухом, запахи – нюхом, доступне дотикові – через дотик. Якщо будь - які предмети можна сприйняти кількома чуттями, нехай вони відразу сприймаються кількома чуттями. Дидактичні можливості мультимедійних засобів навчання, що використовую на уроках української мови та літератури, можна стисло визначити так. посилення мотивації навчання; активізація навчальної діяльності учнів, посилення їх ролі як суб’єкта навчання діяльності (можливість обирати послідовність вивчення матеріалу, визначення міри і характеру допомоги тощо); - індивідуалізація процесу навчання, використання основних і допоміжних навчальних впливів, розширення меж самостійної діяльності школярів; - урізноманітнення форм подання інформації; - урізноманітнення типів навчальних завдань; - створення навчального середовища, яке забезпечує занурення учня в уявний світ, у певні соціальні і виробничі ситуації; - постійне застосування ігрових прийомів; - забезпечення негайного зворотного зв’язку, можливість рефлексії; - можливість відтворення фрагмента учбової діяльності. Фактори, які впливають на ефективність навчально - виховного процесу.

зростання впливу виступу на аудиторію, оскільки значний обсяг інформації сприймається зоровими та слуховими рецепторами одночасно; - полегшення розуміння і сприйняття поданого матеріалу; - запам’ятовування навчального матеріалу на значний період; - збільшення психологічної вірогідності прийняття правильних висновків, суджень, узагальнень; - скорочення часу на розкриття проблеми. Мультимедійний урок - один із засобів особистісного навчання. Такий урок розрахований на кожного учня окремо і на клас в цілому.

Кожен епізод уроку в окремого учня викликає особисті почуття, бачення в окремих його частинах цілого, захоплення і бажання знайти результат, відповісти на поставленні запитання, бути активним до всього, що відбувається на змінних слайдах. Такий урок не примушує, а заохочує, пробуджує інтерес, захоплює побаченим і власними перемогами, які здобуті на даному етапі чи взагалі на уроці. Такі уроки емоційні, насичені різновидністю і різноплановістю, вони різнорівневі, творчі і художні. Я вважаю, що такі уроки. Розвивають у дітей креативне мислення. Навчають по - іншому сприймати прочитаний або прослуханий текст; 3. Повніше й точніше висловлюють свої думки; 4. Проявляють свої індивідуальні можливості; 5. Долають певні труднощі в навчальній діяльності; 6. Будують творчий процес майже самостійно. Рівні учбових досягнень учнів із української мови та літератури за 3 роки перемоги моїх учнів. Редька наталя – переможниця районної олімпіади з української мови та літератури (2 і 3 м. ), учасниця республіканських етапів; діденко катерина – переможниця районного етапу конкурсу ім торозян корьюн - переможець районного етапу конкурсу ім чубова ирина – переможниця конкурсу імені шевченка – 2 м переможнеця конкурсу “майбутнє моє і моєї країни”; костіков іван – учасник конкурсів “ми – кримчани”, “учитель моє покликання”, переможець “мова – душа народу” – 1 м. Творча діяльність печатные работы елементи народознавства на уроках української мови та літератури з використанням інноваційних технологій (№ 25 вересень, 2009р № 1 січень, 2011р. Журнал «відкритий урок размещен на сайте с 04. ) журнал «відкритий урок. Розробки уроків рзм у 10 класі (№ 10 жовтень, 2010р. Урок внеклассного чтения. Давришева ніна анатоліївна вчитель вищої категорії, член методичного об єднання вчителів гуманітарного циклу чорноморської загальноосвітньої школи голопристанського району херсонської області. Я люблю, коли сонячно і тепло, я люблю, коли радісно й світло, коли з усіх проблем таки знаходиться вихід. Я люблю, коли поруч є той, з ким можна поділитися частинкою своєї сутності. Я люблю, коли ще можна щось змінити і чомусь зарадити, коли є продовження і немає кінця. Люблю рідних та справжніх друзів, свій дім, доньок і чоловіка, читати книги і слухати музику.

Я не люблю осіннє небо, коли сумно ллють запізнілі зливи. Я не люблю, коли нищиться людська сутність. Я не люблю, коли життя сіре.

Не люблю, коли складають руки і йдуть за вітром, коли когось приручають, щоб потім зрадити. Загальні відомості особові дані прізвище, ім я по батькові – давришева ніна анатоліївна дата народження - 10. 1973 року місце народження – херсонська область, голопристанський район. Чорноморське повна домашня адреса - вул. Чорноморське, голопристанського району, херсонської області, 75641. Освіта роки навчання - з 01. 1989 рік - чорноморська середня школа з 01. 1990 – херсонська школа – ліцей№2 ім. Цюрупи внз - херсонський державний педагогічний інститут ім. Крупської дата вступу – 19. 1990 року дата закінчення - 24. 1995 року факультет – філологічний спеціальність – вчитель української мови та літератури кваліфікація – спеціаліст. Професійний шлях місце роботи – чорноморська загальноосвітня школа і - ііі ступенів період - з 01. 1995 року посада – вчитель української мови і літератури, заступник директора з виховної роботи категорія – вчитель вищої категорії загальний педстаж – 13 років інтереси, переваги, хобі - читання художньої літератури, складання віршів, відпочинок наодинці подалі від оточуючих. Підвищення кваліфікації заклад - південноукраїнський регіональний інститут післядипломної освіти херсонської області дата – з 28. Результати педагогічної діяльності види робіт 2009 - 2010н. %якості знань, умінь і навичок на кінець навчального року 5, 21% 5, 6% 5, 9% кількість проведених відкритих уроків 2 1 10 участь у роботі фахових семінарів, конференцій, конкурсів шкільних - 1 районних - 1 1 0 1 1 кількість переможців інших конкурсів 1 2 1 участь у конкурсах фахової майстерності - 1 1. Результати педагогічної діяльності види робіт 2012 - 2013н. %якості знань, умінь і навичок на кінець навчального року 5, 8% 5, 9% кількість проведених відкритих уроків 2 2 - участь у роботі фахових семінарів, конференцій, конкурсів шкільних - 1 районних - 0 1 0 1 1 кількість переможців інших конкурсів 1 2 1 участь у конкурсах фахової майстерності 1 1 1. Науково – методична діяльність методична проблема розвиток творчих (креативних) здібностей учнів на уроках української мови і літератури. В основі реалізації досвіду - елементи технологій розвиток асоціативно - образного мислення - забезпечує умови для розвитку творчої особистості дитини розвиток критичного мислення - формує усвідомлену потребу мислити самостійно, не користуючись “чужими” зразками, зіставляти, аналізувати, узагальнювати. Проблемне навчання - сприяє системному засвоєнню навчального матеріалу, стимулює до пошуку шляхів розв язання проблеми; робить можливим самостійно здобувати нові знання, вміло застосовувати їх на практиці. Навчання як дослідження - виробляє уміння відчувати себе, свої ще не реалізовані здібності, прагнення не зупинятися. Це дає змогу дитині не лише наслідувати вчителя, а віднайти себе, свій потік життя, не засохнути брунькою, бо забули полити, а розквітнути, щоб ще раз ствердити. “захочеш - і будеш, в людині, затям, лежить невідгадана сила. ” творча діяльність 1. Для вчителів – словесників. Для шкільного методичного об єднання вчителям української мови та літератури. Для районного методичного об єднання вчителям української мови та літератури. “на шляху до інтеграції “ 2. інтегровані уроки з української мови та літератури. Калейдоскоп інтегрованих уроків 1. Посібник для вчителів продукт особиста розробка область використання. Методичний портал перевірка робіт іі етапу міжнародного конкурсу знавців української мови ім. Проблема особистого щастя в драмі “украдене щастя”. Стефаник “камінний хрест” - психологічне розкриття теми еміграції (10 клас) участь в конкурсах “поетичний вернісаж”. “поетичний вернісаж”. Методичний портал особистий сайт вчителя сайт. Спілкування як приклад для учнів. Презентація з досвіду роботи вчителя української мови та літератури слов’янської загальноосвітньої школи і - ііі ступенів №16 агабекян крістіни спридонівни. Агабекян крістіна спридонівна місце роботи. Слов’янська загальноосвітня школа і - ііі ступенів №16 посада. Учитель української мови та літератури категорія. і проблема над якою працюю. “ учитель не той, хто вчить, а той у кого вчаться” зміст досвіду.

Пошук оптимальних шляхів зацікавленості учнів, спонукання їх до творчості, самостійності, підвищення розумової активності. Формування всебічно розвиненої особистості, спроможної вирішувати майбутні професійні та життєві проблеми. Вважаю, що у роботі задіяні всі учні класу формується доброзичливе ставлення до опонента учні вчаться працювати у команді; за короткий час опановується багато нового матеріалу; інтерактивні технології мають переваги формування навички толерантного спілкування, вміння аргументувати свою точку зору, знаходити альтернативне рішення проблеми; схема моєї професійної діяльності методична робота позакласна робота навчальна робота урок стандартний і нестандартний робота з обдарованими дітьми, підготовка до олімпіад, робота з батьками семінари. Педради, самоосвіта, розробки уроків і виховних заходів. інтерактивні технології ситуативного моделювання рольова гра інсценізація драматизація забезпечують максимальну свободу інтелектуальної діяльності, спонукають до розв`язання проблемної ситуації, формують навички співробітництва. Використання інтерактивних методів навчання на уроках української мови та літератури дало значні результати. Учні набули культури дискусії; виробилося вміння приймати спільні рішення; поліпшилось уміння спілкуватися, доповідати; якісно змінився рівень сприйняття учнями української літератури та мови – він набув особистісного сенсу, замість “вивчити”, “запам’ятати” стало “обдумати”, “застосувати”; якісно змінився рівень володіння головними мисленнєвими операціями – аналізом, синтезом, узагальненням. Згідно сучасних словників, портфоліо – це повна збірка власних досягнень, своєрідне досьє. Портфоліо дозволяє враховувати результати, досягнуті вчителем у всіляких видах діяльності. Навчальній, виховній, творчій, методичній, дослідницькій. Саме в цьому портфоліо зібрано досягнення вчителя та учнів за 5 останніх років. Особисті данінародилась 8. Учитель української мови та літератури. Кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категоріїу 1975 р. Закінчила філологічний факультет полтавського державного педагогічного інститутуімені в. учитель української мови та літератури у плосківській зош і –ііі ступенів. Педагогічний стаж - 42 роки. Підвищення фахової кваліфікаціїпройшла курсову перепідготовку у грудні 2017 року за спеціальністю українська мова та література при поіппо ім. Вірте в талант і творчі сили кожного вихованця. Така дісталася мені робота, є в ній і радість, та є й турботає вічний пошук, безсонні ночі, та гріють душу дитячі очі. Актуалізація вибору теми зумовлена літературно - краєзнавча робота в школі - це один із шляхів, що веде до відродження духовних цінностей нашого народу, повертає дитячі душі до народних надбань, національно - культурних традицій, високого мистецтва художнього слова. Схема професійної діяльності методична робота. Позакласна робота семінари, методичні мости, педради, робота в методичних комісіях, самоосвіта, розробки уроків і виховних заходів урок стандартний і нестандартний робота з обдарованими дітьми, підготовка екскурсоводів, підготовка до олімпіад, конкурсів робота з батьками у педагогічній роботі використовую новітні технології навчання технологія критичного мислення. Технологія укрупненого структурування. Технологія діалогу культур. Технологія перевернутого навчанняздоров’я - зберігаючі технологіїтехнологія прояснення слів. Форми роботиінтерактивні методи. Працюю, впроваджуючи. Займи позиціюігрове навчання. Два - чотири - всі разом. Акваріумротаційні (змінювані)трійкиробота в малих групах. Дискусіїзміни позицію.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

аккаунты в стар стейбл с лошадьми

irina and oleg mom and son

танки коды на кристаллы 1000000 без скачивания

сочіненіе по белоруской літературе

the history of ages 1.3.7.2 торрент