план виховної роботи в 1 класі 2021 2021

план виховної роботи в 1 класі 2021 2021

Харківська загальноосвітня школа і - ііі ступенів № 140 харківської міської ради харківської області. Система шкільного менеджменту school champion. Мета освітнього процесу.

Навчально - методична тема. „модернізація освітнього процесу за рахунок підвищення професійної компетентності вчителя, поєднання динамічних традиційних та інноваційних форм і методів уроку на основі особистісно орієнтованого навчання і виховання, спрямованих на становлення освіченої, демократично орієнтованої, відповідальної, національно свідомої, моральної і самодостатньої особистості”. „використання передових технологій як умови для виховання людини громадянського суспільства та відповідної йому моральної культури особистості, орієнтованої на найдосконаліші соціокультурні стандарти, загальнолюдські та національні цінності” методична проблема педагогів школи. Організація виховного процесу.

Планування виховних заходів за пріоритетними напрямами. 2015 №641, наказ міністерства освіти і науки україни від 29. 2019 № 1038 «про внесення змін до наказу міністерства освіти і науки україни від 16. „використання передових технологій як умови для виховання людини громадянського суспільства та відповідної йому моральної культури особистості, орієнтованої на найдосконаліші соціокультурні стандарти, загальнолюдські та національні цінності” головна мета. Формування морально - духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім янин, професіонал. Створення виховного простору соціальних, культурних, життєвих виборів особистості, котра самореалізується у різних виховних середовищах (академічне середовище, клубне, середовище творчих майстерень тощо). Сприяння набуттю дітьми патріотичного досвіду на основі готовності до участі в процесах державотворення, уміння визначати форми та способи своєї участі в життєдіяльності громадянського суспільства, спілкуватися з соціальними інститутами, органами влади, спроможності дотримуватись законів та захищати права людини, готовності взяти на себе відповідальність, здатності розв’язувати конфлікти відповідно до демократичних принципів. Забезпечення взаємодії закладу з усіма соціальними інститутами, дотичними до виховання дітей та учнівської молоді, розширення складу суб’єктів виховання, посилення координації їхніх зусиль. Розвиток учнівського самоврядування в закладі, використання нових форм реалізації виховного потенціалу дитячого та молодіжного руху.

Формування досвіду гуманістичних відносин на основі засвоєння та реалізації в повсякденному житті етичних норм і гуманної моралі. Психологізація як здатність враховувати у комплексі всі зовнішні й внутрішні впливи на дитину й одночасно творити духовно - творче розвивальне середовище, нейтралізуючи негативні з них та посилюючи позитивні. Життєтворчість як здатність забезпечити дитині можливість облаштувати власне життя, творити колективні та міжособистісні взаємини. Педагогічна культура вчителів і вихователів, невід ємними особливостями якої є людяність, інтелігентність, толерантність, розуміння, здатність до взаємодії. Педагогічний захист й підтримка дітей у розв язанні їхніх життєвих проблем та в індивідуальному саморозвитку, забезпечення їхньої особистісної недоторканності та безпеки. єдиний урок з правил дорожнього руху 01. 2020 1 – 11 дмітрієва л. О заступник директора з нвр 2. Проведення виховних годин відповідно до тем, запропонованих у програмі 01. О заступник директора з нвр 3. Місячник безпеки дорожнього руху.

Проведення годин спілкування з попередження дорожньо - транспортного травматизму.

2020 1 – 11 1 - 4 маганова. Педагог - організатор 4. День фізичної культури та спорту (12 вересня) 11. Вчителі фізичної культури 5. Тиждень протипожежної безпеки (за окремим планом) 12. Заходи до дня захисника україни 13. 2020 1 - 11 маганова. Педагог - організатор 7. Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності 02. 2020 1 - 11 дмітрієва л. О заступник директора з нвр 8. Тиждень безпеки дорожнього руху 09. О заступник директора з нвр 9. Всесвітній день боротьби зі снідом 01. єдиний урок з правил дорожнього руху.

єдиний урок з протипожежної безпеки. Проведення виховних годин відповідно до тем, запропонованих у програмі 11. 2021 1 - 11 дмітрієва л. єдиний урок з правил дорожнього руху 19. 2021 1 - 11 класні керівники 15. Конкурс знавців правил дорожнього руху.

Юні помічники інспекторів дорожнього руху (конкурс класних команд юір) 22. Конкурс знавців пожежної безпеки. Юні пожежні (конкурс класних команд) 02. 2021 9 - 11 маганова. Педагог - організатор 17. Всесвітній день здоров’я. 2021 1 - 8 вчителі фізичної культури 18. Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності 29. День безпеки дорожнього руху в рамках тижня безпеки дорожнього руху 11. Бесіда з учнями про небезпеку купання у водоймах 27. 2021 1 - 11 класні керівники. Екскурсія на пожежну виставку, спортивні секції, спортивні школи 11. 2020 5 - 11 маганова. Педагог - організатор 3 позакласний захід. 2020 1 - 11 дмітрієва л. Педагог - організатор 4 виховні години. Міжнародний день громадян похилого віку 01. 2020 1 – 11 андрійчук. М шкільний бібліотекар 7. європейський день захисту дітей від сексуальної експлуатації та сексуального насильства 18. 2020 року 6 - 8 дмітрієва л. 8 міжнародний день осіб з інвалідністю 03. 2020 року 1 - 11 дмітрієва л. 9 день вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на чорнобильській аес 14. 2020року 1 - 11 дмітрієва л. іі семестр 10 проведення виховних годин відповідно до тем, запропонованих у програмі 11. 2021 1 – 11 дмітрієва л. 11 година спілкування. Подорож в королівство ввічливості ввічливим і чемним будь, про культуру не забуть” 08. 2021 1 - 11 маганова. 13 година спілкування. Класні керівники 14 свято книги нам без книг ніяк не можна ” (день книги) 10. 2021 1 - 4 андрійчук. 15 посвята у першокласники травень 1 маганова. Усвідомлення себе як невід ємної частини природи, взаємозалежності людини та природи, взаємозв язок стану довкілля та здоров я людей. 3 виховний захід з використанням сучасних інформаційних технологій будьмо друзями природи“ жовтень 1 - 4 класні керівники 4 конкурс екологічних плакатів. «збережемо цей неповторний світ. 2020 1 – 11 маганова. 7 проведення виховних годин відповідно до тем, запропонованих у програмі 01. іі семестр 8 проведення виховних годин відповідно до тем, запропонованих у програмі 11. 10 екологічний ранок «збережемо природу.

11 заходи до 35 - ї річниці аварії на чаес. 2021 1 - 11 маганова. 2020 5 - 11 маганова. 3 затвердження плану роботи центрів дюо “мальва” 04. 4 вибори органів учнівського самоврядування в класних колективах. 5 доброчинна акція “наша школа рідний дім - ми всі дружні діти в нім” (збір шкільного приладдя та іграшок для учнів з малозабезпечених родин). 8 конкурс - огляд класних куточків 01. 2021 5 – 11 маганова. 10 участь у проведенні виховних заходів, акцій. 12 підготовка новорічних свят для учнів 1 - 4 класів. 2020 5 – 11 маганова. 13 підведення підсумків роботи класних колективів протягом і семестру.

Рейтинг класних колективів. 2020 1 - 11 маганова. 2021 6 - 10 маганова. 2021 5 - 11 маганова. 18 випуск стіннівки зі святом весни. 19 святковий концерт до дня 8березня. 20 привітання ветеранів другої світової війни, дітей війни, воїнів ато. 21 підведення підсумків роботи класних колективів 24. Опрацьовувати нормативно - правову базу з питань профілактики злочинів серед неповнолітніх 01. Забезпечити взаємодію з правоохоронними органами, службами у справах дітей та медичними установами з метою підвищення рівня ефективності роботи з профілактики правопорушень та негативних проявів серед учнівської молоді 01. Розробити тематику та забезпечити проведення тижнів, місячників, декад правових знань, тематичних уроків права із залученням працівників правоохоронних органів з метою недопущення втягнення неповнолітніх в злочинну або іншу антигромадську діяльність 01. Внести до планів спільних дій з управлінням освіти, районною службою у справах дітей та відділом кримінальної міліції у справах дітей заходів щодо запобігання та профілактики злочинів, пияцтва, наркоманії та тютюнопаління серед неповнолітніх до 28. Здійснювати аналіз кількості неповнолітніх, які перебувають на профілактичному чи диспансерному обліку в медичних установах району за вживання алкогольних, психотропних та наркотичних речовин щоквартально дмітрієва л. Організувати роботу в закладі ради профілактики правопорушень 01. Здійснювати аналіз кількості злочинів та причин їх вчинення учнями та кількості учнів, які перебувають на обліках в службі у справах дітей та відділі поліції щоквартально дмітрієва л. Забезпечити своєчасне виявлення сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах, ведення їх обліку, здійснення систематичної перевірки умов утримання та виховання в них неповнолітніх, надання таким сім ям адресної допомоги 01. Здійснювати моніторинг стану дотримання прав дітей та належних умов їх утримання щоквартально дмітрієва л. Розмістити інформацію про роботу телефону довіри для надання психологічної допомоги жертвам насильства в сім’ї до 30. Забезпечити участь у семінарах для педагогічних працівників, які організують роботу з питань профілактики злочинності, пияцтва, наркоманії та тютюнопаління серед неповнолітніх 01. Проводити профілактичні заходи, спрямовані на виховання міжнаціональної поваги й нетерпимого ставлення до проявів расизму та ксенофобії 01. Забезпечити своєчасне виявлення та взяття на облік учнів, сім’ї яких опинилися в складних життєвих обставинах чи які бродяжать, жебракують 01. Здійснювати соціально - педагогічний патронаж дітей із сімей, які опинились у складних життєвих обставинах 01. Розробити рекомендацій для батьків щодо профілактики та запобігання правопорушень, пияцтва, наркоманії та тютюнопаління серед підлітків 13. Організувати інформаційно - пропагандистські та тематичні акції, конкурси, виховні заходи з питань профілактики правопорушень серед школярів, запобігання вживанню неповнолітніми спиртних напоїв, наркотичних та психотропних речовин 01. Проводити індивідуальні психолого - педагогічні консультацій для дітей, які вживають алкогольні напої чи психотропні речовини, схильні до скоєння правопорушень 01. Залучати дітей девіантної поведінки, дітей, які вживають алкогольні, наркотичні чи психотропні речовини, до участі у виховних заходах різних рівнів 01. Охопити дітей, які скоїли злочини чи правопорушення, вживають алкогольні напої чи наркотичні, психотропні речовини, та дітей, сім’ї яких опинились у складних життєвих обставинах, гуртковою роботою та позашкільною освітою щорічно до 11. Охопити дітей, які вживають алкогольні напої чи психотропні речовини, та дітей, сім’ї яких опинились у складних життєвих обставинах, відпочинком у таборах з денним перебуванням, що функціонуватимуть на базі навчального закладу до 28. Забезпечити висвітлення на сайті навчального закладу заходів для дітей та батьків з питань пропаганди здорового способу життя, правової освіти, запобігання негативним проявам серед неповнолітніх 01. Забезпечити висвітлення на сайті навчального закладу інформації про негативні наслідки впливу алкоголю та наркотиків на дитячий організм 01. Використовувати в роботі відеофільми, фотоматеріали для підвищення ефективності профілактичної роботи у сфері протидії злочинності та негативним проявам в учнівському середовищі 01. Організувати відвідування дітьми, особливо тими, які знаходяться на профілактичних обліках територіальних органів внутрішніх справ, курязької виховної колонії, а також музеїв та художніх виставок, що ознайомлюють з історичною спадщиною україни 01. Оновити куточок правового виховання з висвітлення проблем держави і права, з роз ясненням чинного законодавства та практики його застосування до 30. Залучати учнів до участі у шкільних та районних етапів олімпіад з правознавства, заохочувати учнів, які є активними учасниками ііі та iv етапів всеукраїнської олімпіади, конкурсу - захисту науково - дослідницьких робіт ман. Організувати роботу „правових лекторіїв для учнів, „ лекторіїв для батьків, проводити зустрічі представників правоохоронних органів з батьківською громадськістю. Щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок. Щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок, профілактики булінгу (цькування), кримінальних правопорушень, вживання наркотичних і психотропних речовин та запобігання торгівлі людьми. Зміст листа просимо довести до відома керівників органів управління освітою різного рівня, керівників та педагогічних працівників закладів освіти з метою організації діяльності щодо захисту прав та інтересів дітей, врахування при плануванні роботи з учнівськими колективами. 2020 № 463 - іх у закладах освіти виховний процес є невід ємною складовою освітнього процесу і має грунтуватися на загальнолюдських цінностях, культурних цінностях українського народу, цінностях громадянського (вільного демократичного) суспільства, принципах верховенства права, дотримання прав і свобод людини громадянина тощо. Порядок денний у сфері сталого розвитку до 2030 року, у частині дотримання прав дітей. З метою створення безпечного освітнього середовища в закладах освіти наказом міністерства освіти і науки україни від 28. Зазначений наказ був направлений листом міністерства освіти і науки україни від 11. Роз яснення щодо застосування зазначеного наказу направлені листом від 13. Концепцією нової української школи передбачено формування ціннісного ставлення і судження у школярів, вміння вибудовувати доброзичливі й толерантні стосунки із учасниками освітнього процесу.

Водночас до міністерства продовжують надходити звернення від учасників освітнього процесу щодо порушень прав дитини, зокрема щодо випадків булінгу.

2018 № 2657 - viii до повноважень органів управління освітою входить здійснення контролю за виконанням плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти та розгляд скарг про відмову в реагуванні на випадки булінгу (цькування) за відповідними заявами. Натепер держава гарантує кожному громадянину право на отримання безоплатної правової допомоги. Для отримання такої допомоги варто зателефонувати за номером єдиного контакт - центру 0 800 213 103 (цілодобово та безкоштовно у межах україни зі стаціонарних та мобільних телефонів). Діти мають право безоплатно отримати послуги адвоката (складання заяв, представництво в суді). Банери для розміщення знаходяться за посиланням. Впроваджувати в освітній процес закладів освіти гурток «вирішення конфліктів мирним шляхом. Pdf використовувати відеоролик «вирішення конфліктів мирним шляхом. Html проводити освітню роботу з батьками та законними представниками дітей з питань профілактики насильства, булінгу, формування ненасильницької моделі поведінки та вирішення конфліктів мирним шляхом. єдність навчання, виховання і розвитку учнів забезпечується спільними зусиллями всіх учасників освітнього процесу.

Сім я є й залишається природним середовищем для фізичного, психічного, соціального і духовного розвитку дитини, її матеріального забезпечення та несе відповідальність за створення належних умов для цього. Саме вона має виступати основним джерелом матеріальної та емоційної підтримки, психологічного захисту, засобом збереження й передачі з національно - культурних і загальнолюдських цінностей наступним поколінням. Міжнародні договори, учасницею яких є україна, дозволяють вирішувати питання, пов язані із здійсненням батьківських прав і виконанням обов язків як матеріального, так і нематеріального характеру, незалежно від громадянства і місця проживання батьків і дітей. Слід зазначити, що в україні основні підходи до осмислення й реалізації прав дітей, визначених міжнародним і вітчизняним законодавствами, протягом останнього часу істотно змінилися. Це пов язано з посиленням уваги з боку держави до інтересів дітей, удосконаленням механізму контролю за дотриманням чинного законодавства у сфері охорони дитинства, розвитком інституцій соціально - правового захисту дітей та багатьма іншими факторами. із інформацією щодо захисту прав дітей в україні з урахуванням міжнародних договорів з питань сімейного права можна знайти за посиланням. Регулювання батьківської відповідальності за виховання є актуальними в сучасних умовах, ці питання унормовані в таких нормативно - правових актах україни щодо прав, обов язків та відповідальності батьків за виховання дітей. Права, обов язки та відповідальність батьків за виховання та розвиток дитини; цивільний кодекс україни, стаття 1179. Відшкодування шкоди, завданої неповнолітньою особою; кодекс україни про адміністративні правопорушення, стаття 184. Невиконання батьками або особами, що їх замінюють, обов язків щодо виховання дітей; кримінальний кодекс україни, стаття 166. Злісне невиконання обов язків по догляду за дитиною або за особою, щодо якої встановлена опіка чи піклування; сімейний кодекс україни, стаття 164. Підстави позбавлення батьківських прав, тощо. Поруч із булінгом (цькуванням) великою проблемою в україні є домашнє насильство. У 2019 році на телефонну лінію 102 для реагування поліції надійшло понад 115 тис. Дзвінків із заявами про домашнє насильство. З метою забезпечення комплексного інтегрованого підходу до протидії домашньому насильству та сприяння реалізації прав осіб, постраждалих від домашнього насильства, шляхом проведення превентивних заходів, ефективного реагування на факти домашнього насильства наказом мон від 02. 2018 № 1047 затверджено методичні рекомендації щодо виявлення, реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами. У цьогорічному звіті держдепартаменту щодо торгівлі людьми зазначено, що нестабільність та брак доступу до життєво необхідних послуг через пандемію зробили ще більше людей вразливими до експлуатації торгівцями людьми. Традиційними для україни проблемами залишаються сексуальний трафік та рабська праця жінок і дітей, де країна виступає водночас джерелом, транзитною точкою та пунктом призначення для таких злочинів. Вразливим прошарком населення залишаються і діти - сироти, зокрема ті, що перебувають під наглядом держави. При цьому українці та українки продовжують бути жертвами трудового чи сексуального рабства у вірменії, азербайджані, білорусі, бельгії, болгарії, кіпрі, данії, німеччині, угорщині, ізраїлі, латвії, лівані, литві, чорногорії, португалії, польщі, сенегалі, словенії. За даними дослідження, проведеного на замовлення міжнародної організації з міграцій (мом), понад 260 тис. Українців постраждали від торгівлі людьми з 1991 року, що робить україну однією з основних країн походження постраждалих від сучасного рабства в європі. Статистичні дані щодо протидії торгівлі людьми в україні розміщені на сайті міжнародної організації з міграцій (мом), режим доступу.

Педагогічний процес значною мірою зумовлюється змістом освітніх предметів, який сприяє оволодінню знаннями про людину та суспільство, про права людини. Особлива роль тут належить предметам соціально - гуманітарного циклу.

історії, географії, правознавству, суспільствознавству, літературі (українській та зарубіжній), філософії, соціології, політології тощо. Головні завдання навчально - виховних заходів із зазначених негативних явищ - підвищити загальний рівень правової свідомості дітей та молоді, рівень обізнаності з проблем порушення прав людини, навчити моделям безпечної поведінки, виховати повагу до прав та основних свобод людини, толерантне ставлення до потерпілих від насильства. Ua); впроваджувати за рахунок варіативної складової програму виховної роботи з питань протидії торгівлі дітьми для учнів 7 - 10 класів «особиста гідність. Pdf) запобігання вживання дітьми та учнівською молоддю наркотичних і психотропних речовин повинно займати належне місце в організації виховного процесу закладу освіти. Розпорядженням кабінету міністрів україни від 6 лютого 2019 року № 56 затверджено план заходів на 2019 - 2020 роки з реалізації стратегії державної політики щодо наркотиків на період до 2020 року.

Результати опитування висвітлені в роботі «куріння, вживання алкоголю та наркотичних речовин серед підлітків, які навчаються. Поширення й тенденції в україні. Просимо в межах компетенції забезпечити виконання пунктів 2; 3; 4. 7; 30 плану заходів на 2019 - 2020 роки з реалізації стратегії державної політики щодо наркотиків на період до 2020 року, затвердженого розпорядженням кабінету міністрів україни від 6 лютого 2019 р, № 56, зокрема. Впроваджувати апробовані передовою міжнародною та вітчизняною практикою профілактичних стратегій формування життєвих навичок, розроблення нових і удосконалення чинних програм та методик розв язання наркотичних алкогольних проблем згідно з вимогами мон до наукових, науково - методичних та освітніх видань; забезпечувати підтримки розвитку системи позашкільної освіти; формувати в дітей, учнівської та студентської молоді життєві навички, уміння протистояти ризикам і загрозам, пов язаним із наркотиками; здійснювати комплекс профілактичних заходів, спрямованих на підвищення психолого - педагогічної компетентності батьків, формування в них свідомого відповідального ставлення до виконання обов язків, пов язаних з утриманням, вихованням та освітою дітей; впроваджувати в програми підготовки та перепідготовки педагогічних працівників сучасні методики профілактичної роботи з подолання негативних проявів серед дітей, учнівської та студентської молоді; створювати методики раннього виявлення дітей, які належать до груп ризику через їх незахищеність та інші чинники, що можуть призвести до початку вживання наркотиків (діти, батьки яких перебувають у трудовій еміграції за кордоном; діти із сімей з проблемами залежності; діти, що отримали психологічні травми внаслідок жорстокого поводження або сексуального насильства; безпритульні), сприяти захисту їх прав та недопущення соціального відторгнення тощо. При цьому інформуємо, що постановою кабінету міністрів україни від 10 липня 2019 року № 689 затверджено порядок проведення моніторингу наркотичної та алкогольної ситуації в україні. Міністерство освіти і науки зосереджує увагу на виконанні органами управління освітою та закладами освіти в межах компетенції плану заходів з реалізації національної стратегії реформування системи юстиції щодо дітей на період до 2023 року, затвердженого розпорядженням кабінету міністрів україни від 27 листопада 2019 р. Ресурс доступу за посиланням. Ситуація щодо кримінальних правопорушень у дитячому середовищі спонукає до проведення чіткої взаємодії всіх зацікавлених органів і служб на місцевому рівні. Для планування превентивної роботи радимо скористатися єдиним звітом про осіб, які вчинили кримінальні правопорушення, за січень - червень 2020 р. Що розміщений на сайті генеральної прокуратури україни. Враховуючи викладене, міністерство з вважає, що профілактика кримінальних правопорушень спонукає до формування правової культури учнів, виявлення та усунення причин і умов, які сприяють учиненню дітьми злочинів, подоланню девіантної поведінки. Проаналізувати стан справ та посилити індивідуальну корекційну роботу з дітьми, які вже скоювали кримінальні правопорушення, та дітьми, які мають ознаки агресивної поведінки; провести інформаційно - просвітницьку роботу з батьками та законними представниками дітей, схильних до протиправної поведінки, сприяти в організації позакласної зайнятості цієї категорії дітей, зокрема в літній період; налагодити міжвідомчу взаємодію з підрозділами ювенальної превенції національної поліції україни, службами у справах дітей, соціальними службами для сім ї, дітей та молоді тощо. 17 лютого 2021 року вчителі гришко о. Провели для здобувачів освіти 1 та 2 класів уроки, присвячені захисту дітей в цифровому середовищі. Вивчити основні нормативні документи, що регламентують функціонування початкової школи. Проаналізувати навчальні програми, підручники, зошити. Опрацювання інструкції щодо заповнення класного журналу для 1 - 4 класів загальноосвітніх навчальних закладах (лист мон україни від 07. 2018 №1362 із змінами, внесеними згідно з наказом мон від 09. Опрацювання наказу №924 від 20. Активізувати питання створення ситуації успіху як один із засобів підвищення ефективності уроку.

Створити умови для успішної адаптації першокласників до шкільного колективу; розширити знання педагогів про математичну компетентністьяк складову нового державного стандарту;удосконалювати знання про творчий підхід до формування вучнів математичних понять. Про внесення змін до методичних рекомендацій щодо заповнення класного журналу учнів початкових класів нової української школинаказ мон № 1096 від 02. Розширити знання педагогів про природничу галузьяк складову нового державного стандарту, п редставити засоби навчання для вдосконалення сучасного уроку нової української школи, р озвивати комунікабельність, в иховувати інтерес до самовдосконалення. Розкрити значення ролі сучасного вчителя у формуванні особистості учня нового покоління в умовах розвитку креативної освіти. Розширити знання педагогів про ефективність оздоровчої системи в освітньому процесі. Розвивати комунікабельність. Виховувати інтерес до самовдосконалення. Опрацювати інструкцію щодо проведення дпа у 4 класі; скла сти перспективн ий план роботи мо на наступний навчальний рік. Опрацювати методичну літературу на тему « ефективне спілкування 2. Формування емоційного інтелекту учнів на уроках навчання грамоти. 27 грудня в початковій школі відбулося новорічне дійство з дідом морозом та снігуронькою. Діти із задоволенням та цікавістю приймали участь у конкурсах, танцювали, водили хороводи, співали пісні. Свято було неперевершеним. Сподіваємося, що ця розважальна програма надовго залишиться в пам яті учнів. Успішна діяльність класного керівника можлива лише за умови чіткого планування виховної роботи в класі, яке допомагає визначити цілісну виховну систему, проектувати розвиток усього колективу класу й окремих учнів. План роботи класного керівника - науково обґрунтоване проектування становлення і розвитку колективу учнів класу і кожного вихованця зокрема. Планування виховної діяльності потребує від класного керівника аналізу стану справ в учнівському колективі, ознайомлення з передовим досвідом і рекомендаціями психолого - педагогічної науки. На основі аналізу складають характеристику класу, в якій відображають рівень вихованості колективу і окремих учнів, ступінь згуртованості колективу, дієвість громадської думки в ньому, стиль взаємин між членами учнівського самоврядування і рядовими членами колективу, рівень знань учнів, відхилення від норм поведінки окремих учнів та їх причини й інші особливості. Така характеристика дає змогу намітити конкретні завдання виховної роботи з класом. Формулюючи завдання виховної роботи, спираються на орієнтовний зміст виховання в національній школі, яким визначено загальні завдання з кожного напряму виховання відповідно до вікових особливостей учнів. Ці завдання мають ураховувати конкретні умови виховання (вік, вихованість, соціальне оточення). Відповідно до намічених завдань визначають зміст виховної діяльності в класі, підбирають методи і форми його реалізації. Продумуючи систему виховної діяльності - зміст і шляхи її реалізації - дотримуються таких вимог. А) урахування актуальних питань у галузі народної освіти та виховання, плану роботи школи; б) цілеспрямованості, конкретності, розумної насиченості, опори на інтереси учнів; в) поєднання словесних, наочних та практичних форм і методів виховання; г) відповідності форм і методів виховання віковим особливостям школярів і рівню їх вихованості; ґ) урахування ювілейних і суспільно - політичних дат, подій у житті україни; д) єдності педагогічного керівництва і самостійності учнів. У плануванні виховної роботи в класі може прислужитися посібник орієнтовний зміст виховання в національній школі. Методичні рекомендації, в якому розкрито питання змісту виховання з урахуванням вікових особливостей учнів молодших, середніх і старших класів, запропоновано для кожного віку цікаві форми та методи реалізації цього змісту, види діяльності, до яких можна залучати учнів. Згідно з рекомендаціями зміст виховної роботи класного керівника передбачає. Формування національної свідомості і самосвідомості; виховання духовної культури особистості; створення умов для вільного вибору світоглядних позицій; виховання поваги до конституції, законодавства україни, державної символіки; виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальної активності та культури розумової праці; формування високої мовної культури, оволодіння українською мовою; утвердження принципів загальнолюдської моралі; формування творчої, працелюбної особистості, виховання цивілізованого господаря; забезпечення високої художньо - естетичної культури особистості; забезпечення повноцінного фізичного розвитку дітей і молоді, охорони та зміцнення їхнього здоров я; формування екологічної культури людини, її гармонійних відносин з природою; розвиток індивідуальних здібностей і талантів молоді, забезпечення умов для її самореалізації. Плануючи виховні заходи, необхідно враховувати вік учнів, рівень їх вихованості, стан успішності та дисципліни, стадії розвитку учнівського колективу, наявність матеріальної бази тощо. Важливо передбачити якнайбільше практичних справ і залучення до їх виконання самих учнів. Окремим розділом плану передбачається робота з батьками і громадськістю. План виховної роботи з учнями складають і вихователі груп подовженого дня. Він містить такі розділи. 1) участь у комплектуванні групи; 2) піклування про здоров я, фізичний розвиток і режим школяра; 3) керівництво самопідготовкою учнів; 4) керівництво їх суспільно корисною працею; 5) організація відпочинку учнів. Вихователеві також рекомендують складати план на тиждень, який передбачає роботу з вихованцями до і після самопідготовки на кожен день. Формування цілісної особистості, усебічно розвиненої, здатної до критичного мислення; патріота з активною позицією, який діє згідно з морально - етичними принципами і здатний приймати відповідальні рішення; інноватора, здатного змінювати навколишній світ, розвивати економіку, конкурувати на ринку праці, вчитися впродовж життя. Формування в молодого покоління високої патріотичної свідомості, виховання любові до рідної землі, українського народу, шанобливе ставлення до його культури; формування моральної активності особистості, чесності, правдивості, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, толерантності, терпимості до іншого, миролюбності, готовності допомогти іншим, обов’язковості, ввічливості, делікатності, тактовності; вміння працювати з іншими; здатності прощати і просити пробачення; протистояти виявам несправедливості, жорстокості; формування усвідомлення природи в житті людини, почуття особистої причетності до збереження природних багатств, відповідальності за них, здатності гармонійно співіснувати з природою; екологічної безпеки, критичної оцінки споживацько - утилітарного ставлення до природи, вміння протистояти негативним проявам; виховання особистості, яка має систему елементарних мистецьких знань, адекватно сприймає художні твори, здатна збагнути та виразити власне ставлення до мистецтва, прагне та вміє здійснювати творчу діяльність у мистецькій сфері; виховання усвідомлення дітьми та учнівською молоддю соціальної значущості праці, розвиненої потреби в трудовій активності, формування навичок здорового способу життя; формування вміння цінувати себе як носія фізичних, духовних та соціальних сил, вміння протистояти негативним проявам у суспільстві, бути компетентним у питаннях захисту власного здоров’я. Економіко - правовий ліцей оголошує набір учнів до 8 - 10 - х класів на 2021 - 2022 навчальний рік. Громадський інспектор з охорони прав дитини економіко - правового ліцею – практичний психолог карський мирослав валентинович, тел. Уповноважена особа з питань протидії насильству і булінгу економіко - правового ліцею – заступник директора з навчально - виховної роботи скриннік мирослава віталіївна, тел. Використовувати атестацію педагогічних працівників, конкурси педмайстерності, інші способи і форми дня заохочення і росту професійної майстерності вчителів. Контроль за правовиховною роботою у школі покладено на заступника директора з навчально - виховної роботи мельник л. В просвітницька та профілактична робота здійснюється соціальним педагогом ковальчук і. Ф класоводами та класними керівниками, які працюють згідно посадових інструкцій. Виховний план навчального закладу на іі семестр 2014 - 2015. В плані чітко визначена мета, на досягнення якої спрямовано проведення різноманітних виховних заходів. Згідно рішення виконкому самарівської сільської ради, сім я сущика м. М в якій виховуються учні 7, 5, 4 класів, поставлена на облік, як неблагополучна. Причина – вживання батьками алкоголю. Сім ю неодноразово відвідували. Сільський голова, дільничний інспектор, директор, заступник директора з нвр, соціальний педагог, класовод та класні керівники. У школі контролюється стан відвідування учнями навчального закладу та аналізується кожен конкретний випадок пропусків занять без поважних причин, обов’язково встановлюється мобільний контакт з батьками. Взяти під особливий контроль виховання та перебування дітей в асоціальних сім’ях, активно залучати їх до організованих форм відпочинку під час літніх канікул. Спланувати проведення цільових профілактичних рейдів по місцях масового відпочинку дітей та молоді з метою профілактики негативних явищ у підлітковому середовищі, недопущення продажу підліткам алкогольних та тютюнових виробів. Систематично та глибоко аналізувати причини девіацій у дітей, забезпечити реалізацію діагностичної, координуючої та прогностичної функцій превентивного виховання; 2. Проводити конкурси, акції серед учнів щодо виготовлення та розповсюдження соціальної реклами, спрямованої на подолання негативних явищ у підлітковому середовищі; 3. В планах виховної роботи на 2015 - 2016. Намітити заходи індивідуальної роботи з учнями, які мають девіантну поведінку, а також з їхніми батьками. Виховний план навчального закладу на і семестр 2014 - 2015. Наказом директора школи від 21. 2014 № 76 громадським інспектором з охорони прав дитини призначена соціальний педагог ковальчук і. інною феодосіївною складено план роботи громадського інспектора, який затверджений директором закладу.

Громадський інспектор веде облік дітей незахищених категорій, має окремий план роботи з такими дітьми. У школі розроблено систему роботи з профілактики правопорушень. Наказом директора школи створено комісію з профілактики правопорушень серед учнів, головою комісії є директор гусак г. М до складу якої включено представників учнівського самоврядування, вчительського колективу, батьківського комітету школи. Р який затверджений директором школи. На кожному засіданні ведуться протоколи, які зберігаються у справах школи. Питання виховної та профілактичної роботи розглядаються і на засіданнях педагогічної ради. Так, заступником директора з навчально - виховної роботи мельник л. Проаналізовано стан правовиховної роботи. У листопаді 2014 року був проведений місячник правових знань, а з 08 грудня по 13 грудня проведений всеукраїнський тиждень права, під час якого були організовані наступні заходи. Завдання сучасної школи щодо формування творчої. Соціально активної, всебічно розвиненої особистості вимагають від педагогів нових підходів до організації виховної роботи в школі, професійно - технічному училищі, позашкільному навчальному закладі. Сьогодні в суспільстві найважливіше значення надається виховній функції навчальних закладів, про що свідчить низка нормативно - правових актів, зокрема закон україни про загальну середню освіту”, про позашкільну освіту”, укази президента україни про затвердження національної доктрини розвитку освіти”, про програму роботи з обдарованою молоддю на 2001 - 2005 роки” тощо. Останнім часом найкращі вчителі, вихователі в україні визнають пріоритетність виховання та розвитку особистості під час уроку, розглядають останній не тільки як засіб набуття знань. На часі заміна проведення стандартних виховних заходів для дітей на цілеспрямоване і професійне управління виховним процесом, що передбачає вивчення вихованців, встановлення психолого - педагогічного діагнозу, підпорядковане меті планування і здійснення виховного впливу, об’єктивне оцінювання реальних результатів виховної роботи. Така поведінка вчителя, коли він вирішує і дає вказівки, на сьогодні є неефективною. Педагог має стати зацікавленим і рівноправним учасником спільної діяльності. Його дії не можуть бути передачею готового досвіду, мати характер опіки чи педагогічного диктаторства. Зрозуміло, що успіх виховного процесу залежить, насамперед, від вихователя. Доросла людина, яка володіє високою культурою, що є справжнім професіоналом, спочатку навчає. Поглянь, як це робиться. ” потім пропонує дитині. ” при цьому вихователь поряд і готовий прийти на допомогу.

і тільки тоді, коли вихованець опанував основи виконання дій, дорослий надає йому право діяти самостійно. Педагог не зважає учневі, а лише аналізує його дії та досягнуті ним результати. У середовищі вчитель - учень має панувати педагогіка співпраці. Джерелом дисципліни є не вчитель, яким би не був його авторитет, а праця (слово співпраця” походить від праця”, така діяльність працею тримається, до праці кличе, працею нагороджується). На дитині зосереджується професійна увага педагога, він намагається зробити свої дії зрозумілими й прийнятними для кожного. Можливо, з часом діти, виховані в системі педагогіки покарання, зрозуміють добре слово і не будуть визнавати владу сили й насилля. Реалізація запропонованої концепції виховання та навчання дітей дасть очікувані й заплановані результати за умови набуття і систематизації педагогом ґрунтовних науково - методичних знань про управління процесом формування особистості, колективу.

Буде доцільним також збагачення технологічного репертуару” педагога, вироблення ним гнучкої, варіативної, ефективної, творчої технології. Управлінський підхід дасть змогу за найменших витрат сил, часу, засобів забезпечити найбільш продуктивну взаємодію всіх учасників навчально - виховного процесу і досягти найвищого результату, можливого за конкретних умов. Крім цього, такий підхід допоможе педагогу не відволікатися на проміжні досягнення чи невдачі, зосередити свою увагу на стратегічних напрямках співпраці. Самоосвіті, самовихованні, самоуправлінні та забезпеченні соціальної активності учнів. Структура циклу управлінської діяльності, спрямованої на виконання будь - яких педагогічних завдань, і логічна послідовність його складових можуть бути подані таким чином. Визначаються такі підходи до здійснення аналізу виховної роботи. Описовий, полярно - оцінювальний (вдалося – не вдалося, добре – погано), системний, проблемний і особистісно орієнтований. За полярно - оцінювального підходу перш за все визначаються та аналізуються позитивні й негативні моменти життєдіяльності класу, результати навчально - виховного процесу.

Системний підхід передбачає цілісний аналіз педагогічного процесу в єдності та взаємодії усіх його компонентів. Суб’єктів, цілей, змісту, засобів (форм, методів, прийомів), результатів діяльності. При цьому особлива увага звертається на ключові моменти педагогічного процесу, які вважаються пріоритетними в конкретний період життєдіяльності класу.

Досвід роботи найкращих класних керівників показує, що форми фіксування отриманих результатів можуть бути довільними й залежать від досвіду конкретного педагога (щоденник класного керівника, текст, аналіз анкетування або усна інформація, що виголошується на засіданнях методичної ради, батьківських комітетів і батьківських зборах, зборах учнівського колективу). – сформувати певне (залежно від обраної мети співпраці) емоційне ставлення до предметів чи явищ, на якому базується співпраця (це можуть бути інтерес, захоплення, гордість, співчуття, несприйняття, але не байдужість); методи навчання і виховання також класифікуються за певними критеріями. Для педагогічної системи характерне використання таких методів. Обираючи типологічні форми навчання й виховання, слід орієнтуватися на дві класифікації. За провідним засобом і методом (словесні, наочні, практичні) і за кількістю учасників педагогічного процесу (масові, групові, колективні, індивідуальні). У плані будь - якої форми мають бути зазначені. Організація педагогічного супроводу колективного планування, яка створює умови для його успішного здійснення. Для цього необхідно зробити таке.

Г) провести інструктаж керівників мікрогруп щодо ходу, термінів та передбачуваних результатів колективного планування, прийомів і засобів організації роботи мікрогруп (як діяти, щоб досягти найкращого результату); д) проектування дій з надання учнівському колективу допомоги у розширенні та зміцненні внутрішніх і зовнішніх соціальних зв’язків та відносин. Класному керівнику після завершення етапу колективного планування необхідно уточнити та відкоригувати свій первісний задум щодо організації в новому навчальному році виховного процесу та життєдіяльності класного колективу, максимально враховуючи пропозиції учнів і батьків. На основі цих пропозицій слід сформувати більш конкретні уявлення про цільовий, змістовий, організаційний та оцінювально - діагностичний компоненти майбутньої виховної діяльності. – різноманітність змісту.

На сьогодні його головною метою є виховання всебічно та гармонійно розвиненої особистості. Обираючи мету, класні керівники мають спиратися на підсумки індивідуальної та колективної аналітичної діяльності та спроектовані образи учня й класу, а також виконувати вимоги, які висуваються до цільових орієнтирів виховної діяльності. 1) сприяти розвитку особистості дитини, формуванню її інтелектуального, морального потенціалу, забезпечувати опанування учнями цілісної системи знань про навколишнє середовище, практичних умінь і навичок, способів творчої діяльності, прийомів і методів самопізнання і саморозвитку; виховувати в них ціннісне сприйняття себе і навколишньої соціальної та природної діяльності; 2) узгоджуватися з інтересами та ціннісними настановами членів класної спільноти, такими, що відповідять особливостям колективу класу та умовам його життєдіяльності; – створення в класному колективі умов для прояву і розвитку реальних і потенційних можливостей учнів, задоволення соціально цінних і особистісно значущих інтересів та потреб учнів; – надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми в адаптації до життєдіяльності класу, відносинах з учителем та іншими членами колективу навчального закладу, виконанні норм і правил поведінки у школі та поза її межами; – профілактична робота з учнями групи ризику” (що виховуються у дисфункційних сім’ях, схильні до правопорушень, вживають наркогенні речовини); – взаємодія з батьками, адміністрацією, соціально - психологічною та іншими службами навчального закладу з метою проектування індивідуальної траєкторії розвитку учнів, педагогічної підтримки суспільно корисних ініціатив учнів, корекції відхилень в інтелектуальному моральному та фізичному становленні їх особистості; шостий розділ плану виховної роботи – робота з батьками”. Запорукою успішної виховної роботи класного керівника є його співпраця з батьками, оскільки саме сім’я значною мірою впливає на процес розвитку особистості дитини. Тому важливе і відповідальне завдання вчителя – зробити батьків активними учасниками педагогічного процесу.

Виконання цього завдання можливе за умови, якщо у плані діяльності будуть передбачені такі напрями роботи класного керівника з батьками. Під час дослідження процесів, що відбуваються у класі, класному керівнику необхідно звернути увагу на такі важливі аспекти життя колективу, як.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

аккаунты в стар стейбл с лошадьми

irina and oleg mom and son

танки коды на кристаллы 1000000 без скачивания

the history of ages 1.3.7.2 торрент

сочіненіе по белоруской літературе